foutmelding spool32

Status
Niet open voor verdere reacties.

wanda

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Mijn computer start niet meer op . Ik had hiervoor controlebestand laten draaien om beschadigde en/of bestanden terug te zetten hier is waarschijnlijk iets fout gegaan. Ik krijg nu de melding spool32 en hij start niet verder op. Helppppp

Laatst bewerkt:
Wanda, je kunt je e-mail beter weghalen als je geen spam wilt.

helaas nee

Ik kan hier helaas niets mee. Het gaat niet om mijn printer. Het laatste wat ik gedaan heb is een controle uitgevoerd op beschadigde bestanden omdat ik vond dat mijn computer zo traag ging, Ik heb 2 harde schijven in mijn computer,op een gegeven ogenblik heb ik iets van comand.exe op schijf D terug gezet....ik denk dat daar iets is mis is gegaan en ik heb op D nog een exe file terug gezet...weet niet meer uit mijn hoofd welke. Dat heeft waarschijnlijk mijn systeem verandert. Ik krijg nu alleen dus het windows opstartscherm en die foutmelding spool32 en dat ik kontakt moet opnemen met de leverancier, Ik heb trouwens windows 98SE eropzitten.In de veilige modus krijg ik dezelfde foutmelding en wilt ook niet opstarten daarin.....hoop dat iemand raad weet...

Hier http://discussions.virtualdr.com/showthread.php?t=200082 is iemand met hetzelfde probleem. Repair van 98 schijnt niet te helpen.
Wel kopieren van het file naar je pc.
Ik weet niet meer genoeg van Win98. Is het misschien wel mogelijk om bij de MS-dos prompt te komen? Dan is het proberen om het commando scanreg/restore in typen.

Of je ziet een spool32.exe bij een ander met Win98 te krijgen.
Zet het op een floppy en doe deze in de drive.
Bij dezelfde prompt typ je nu: copy a:*.* c:\windows\-------
De rest van het pad moet je even van die ander horen.
Zal wel system32 zijn.

Als dit niet kan gaat Bandit vanzelf wel gillen :)
't Is maar een ideetje.

Laatst bewerkt:
Zet Windows er maar overheen,er zal dan meer fout zijn dan alleen dat!!!

bedankt voor je suggestie

BANDIT123 zei:
Zet Windows er maar overheen,er zal dan meer fout zijn dan alleen dat!!!
Elisa en andere bedankt voor je suggestie, ik heb mijn computer maar even aan iemand gegeven die er meer verstand van heeft. Ik zal hem dit doorgegeven in ieder geval bedankt voor je attente hulp. Jullie horen nog of het terzijnertijd goed is gekomen.

Laatst bewerkt:
Ja, en wil je dan ook vertellen HOE het opgelost is :D
Wil je de vraag als opgelost zetten? 't Is wel niet zo maar enfin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan