Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze opmerking snap ik dus écht niet. Ik heb 'jouw' woord in de gratis versie van de Van Dale gegooid, omdat ik geen betaald abonnement heb. Voor iemand die géén taalbarbaar is, lees je slecht. Met je tweede opmerking ben ik het geheel eens, dus meer zeg ik er niet over.Waarom denk je dat het gratis is?
Nou nee, want dan weet je nog niets. Zoals Dukkel al eerder elke keer opnieuw installeerde en wij hier daar een opmerking over gemaakt hebben. Want opnieuw installeren is de makkelijkste weg, toch?!En Windows opnieuw installeren had je óók al kunnen doen
Zeer terecht gezegd.En dan heb je nog de (terechte) vraag van Femke over het maken van een filmpje van het verschijnsel: heb je ook nog niet gedaan. En aangezien niemand hier het probleem kan reproduceren, snapt ook niemand wat je nu eigenlijk bedoelt. Dus krijg je nog steeds antwoorden waar je niet veel,aan hebt, schat ik zo.
Er zijn 8 instellings-mogelijkheden bij dit type monitor. Dus ik heb van allebei de monitoren een serie opnames gemaakt van de instellingen en die met elkaar vergeleken.Is er niet iets in de monitor dat zichzelf bijstelt aan de hand van lichtintensiteit, of een blauwfilter of iets dergelijks?
Is er niet iets in de monitor dat zichzelf bijstelt aan de hand van lichtintensiteit, of een blauwfilter of iets dergelijks?
Ik heb het geprobeerd in de Veilige Modus.Volgens mij heeft niemand nog dit voorgesteld, en zelf heb je het ook niet gemeld: heb je het probleem ook als je in de Veilige modus opstart? Probeer dan dat eens een keer.
Volgens mij staat de reslolutie goed, staat op 1920x1080Resolutie staat die goed?
Dat komt nog wel, als het nog nodig isKun je dan geen achtergrond instellen? Ik gebruik geen W11, maar als ik mijn W10 opstart in veilige modus krijg ik gewoon het standaard scherm.
Je zou overigens je monitor eens op de daglicht stand kunnen zetten: dat is de 6500K knop. Kijken of dat dan verschil maakt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.