Foutmelding stuurprogramma USB-hoofdhub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Ik krijg een melding dat er iets met de installatie van de USB-hoofdhubs. Als ik probeer het stuurprogramma opnieuw te installeren in apparaatbeheer krijg ik de melding zoals in de bijlage.Knipsel USB.PNG

Beste Jessy,

Ik raad je aan even de installtie ongedaan te maken en daarna los kopppelen en opnieuw verbinden.

Dit gaat als volgt:

Klik op Start > Uitvoeren > devmgmt.msc > Ok

Waarschijnlijk zie je nu in de lijst ergens jou HUB staan.

Klik er met je rechtermuisknop op > Installatie ongedaan maken > Ok

Koppel nu je HUB los en sluit hem weer aan.

Kijk even of dit je probleem verholpen heeft anders moeten we wat andere dingen proberen.

@Terrarabo: Driver Booster zegt dat de Drivers voor de USB-hoofdhub in orde zijn.
@ukkietje1: Wat bedoel je met hub loskoppelen??

Dat is jammer dan hadden we snel klaar geweest.

Ik denk overigens dat ukkietje1 ervan uit gaat dat het een externe USB Hub is dus dat loskoppelen zal niet gaan.
Wat ervoor staat wel. Maak de installatie ongedaan en start je PC opnieuw op. Hij zal opnieuw herkend worden en "schoon" worden geïnstalleerd.

Inderdaad verkeerd gelezen, zou de "schone" installatie even proberen en anders aan de hand van het Hardware-id drivers zoeken als het nog niet werkt.

Ik heb die schone installatie gedaan en toen kreeg ik voordat ik opnieuw opstartte het scherm in bijlage 2. Na het opstarten het scherm in bijlage 3.Knipsel USB2.PNGKnipsel USB3.PNG

Alle usb poorten doen het wel gewoon. Wat gebeurd er of is er niet goed als ik deze melding gewoon negeer?

Laatst bewerkt:
Dat zijn wel externe apparaten zo te zien. Wat heb je aangesloten op de USB poorten zoal ? En werkt dat allemaal ?

Als ik een draadloze muis gebruik die dus en af en toe een usb-stick. Werkt allemaal prima. Kan het te maken hebben met het probleem dat ik heb met Windows Update?
Heb ik al in een ander topic vermeld maar krijg ik geen respons op:
Ik krijg een foutmelding bij het installeren van updates: Code 800706F7. De probleemoplosser zegt dat er een aantal dingen zijn opgelost (o.a. service registration is missing or corrupt)
Maar daarna lukt het nog steeds niet!

Wat vervelend dat je daar geen respons hebt gehad :confused:

Gebruik deze tool even voor je update probleem

http://support2.microsoft.com/fixit/nl-nl

Wat betreft het USB verhaal, ondervind je nu problemen met enig USB apparaat of poort ? Het lijkt er dus op dat hij een USB apparaat niet herkend of los gekoppeld is maar welke is voor mij ook gissen.

Helaas werkt de tool niet: Knipsel USB4.PNG
Er zitten 2 usb 2.0 en 1 usb 3.0 poorten op en die werken allemaal.

Hallo allemaal. Na een telefoongesprek van bijna een uur met Microsoft over de updates zijn alle problemen opgelost! De medewerker heeft mijn computer op afstand over genomen en ik wilde eerst meeschrijven om het hier te melden maar dat was niet te doen! Ten eerste heeft hij de update KB3004394 verwijderd en daarna nog van alles gedaan met cmd, mappen verwijderd uit de map Windows en weet ik veel wat. Helaas kan ik dit niet allemaal vermelden hier. Bedankt voor alle support!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan