Foutmelding tijdens downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikki Russel

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Beste forum gebruikers,

Sinds kort krijg ik met de volgende foutmelding te maken bij het
downloaden: er heeft een time-out plaats gevonden.
Dit gebeurd vooral als je grote bestanden wilt downloaden die
opgesplitst zijn in b.v. vijf delen.
Ik heb Nortont Internet Security 2011 op miijn computer staan, die
met Windows 7 is voorzien.

In afwachting op uw reactie,

M.vr.gr. Nikki Ruusel

heb je enige veranderingen gemaakt vlak voor je deze melding kreeg? (bijv. nieuw software, aanpassingen bij instellingen etc.)

Op u vraag of er nieuwe software is geinstalleerd, moet ik beantwoorden met ja.
Maar gewoon software om even te testen die mij geen invloed lijktr te hebben op
mijn probleem, het gebeurd zoals ik al zij al ik een bestand dat in b.v. 5 delen is gehakt
hij de brui er aan geeft als ik de stukken 3 t/m 5 wil downloaden.

m.vr.gr. Nikki Russel

Ik heb geen downloadlimet bij mijn provider en kan alles gewoon downloaden,
maar zo gauw ik iets wil downloaden van b.v. www.filesonic.com en ik kies voor
slow download dan krijg ik de melding als ik b.v. het derde van de vijf bestanden wil downloden. Je kunt na betalen dan wel sneller en paralel downloaden, maar ik heb de tijd wel om met een kwatier pauze tussen beide de bestanden binnen te halen, ik
maak n.l. niet zoveel gebreuk van zulke sites en vind het dus jammer om mij hierop
te abonneren!

M.vr.gr. Nikki Russel.

dan zit er een limiet op die site...doe maar is die bestanden downloaden tot het niet meer kan en dan de volgende dag de rest

Geachte jeroentuin,

Wat u mij voorsteld heb ik al een paar dagen geprobeerd, zelfs eerst met ccleaner de gegevens wissen en een dag erna weer geprobeerd de rest van de bestanden te downloaden, maar helaas krijg ik steeds dezelfde melding!
Kan niet worden downgeload Er heeft een time-out van de bewerking plaats gevonden!

Ik snap er helaas niets van waaraan dit kan liggen!

m.vr.gr. Nikki Russel

dat zijn de 2 meest voorkomende gevallen...

je kan het miss nog met een andere browser proberen, miss dat je browser wat blokkeert...

anders zou ik het ook niet weten man, sorry

geachte jeroentuin,

Ht ging om een bestand wat op was gedeeld in vijf bestanden, met mijn PC kon ik part 1 t/m 2 downloaden, toen ik de rest wilde downloaden kreeg ik telkens de melding er heeft een time-out plaatgevonden en de download stopte, nu ben ik achter de laptop gaan zitten en daarmee kon ik part 3 t/m 5 wel mee downloaden, allebeide computers met IE en internet security 2011, op de PC staat windows 7 en op de laptop XP dat is het verschil. Maar eerst kon ik de bestanden wel downloaden op de PC, ra, ra, hoe kan dat?

m.vr.gr. Nikki Russel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan