Superspinnie
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2002
Ik heb de PC opgestart op win ME en mijn XP Pro NL cdrom erin gedaan. Ik kon kiezen voor een Upgrade en volledige instalatie. Ik heb Upgrade gekozen, serial ingevoerd, (windows update niet uigevoerd) en daarna de computer opnieuw opgestart. Ik kon kiezen voor windows ME of verder gaan met de WIN XP Pro instalatie. Ik heb dus voor verder gaan met WIN XP Pro instalatie gekozen
. Hij gaat dan iets laden (zou niet weten wat
) en dan krijg ik plots een blauw scherm met de volgende melding:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Het ACPI-bios in dit systeem komt niet volledig overeen met de ACPI specificatie. Neem contact op met de leverancier van dit systeem of ga naar de website www.hardware-update.com voor een bijgewerkte bios. Als er geen bijgewerkte bios beschikbaar is of als het de nieuwste bios die door de leverancier beschikbaar is of als het beschikbaar is en niet voldoet aan de ACPI-specificatie, dan kunt u de ACPI- modus uitschakelen tijdens de tekst-modus van de instalatie. Druk de toets F7 in wanneer u word gevraagd opslagstuurprogramma's te instaleren als u de ACPI wilt uitschakelen. Het systeem meldt niet dat de toets F7 is ingedrukt maar de ACPI word zonder melding uitgeschakeld zodat u door kunt gaan met de instalatie.
Technische informatie (mogelijk in het engels)
*** stop: 0x000000A5 (0x00000002, 0x8133c718, 0xE1063c08, 0x8133c036)
Groetjes Vincent

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Het ACPI-bios in dit systeem komt niet volledig overeen met de ACPI specificatie. Neem contact op met de leverancier van dit systeem of ga naar de website www.hardware-update.com voor een bijgewerkte bios. Als er geen bijgewerkte bios beschikbaar is of als het de nieuwste bios die door de leverancier beschikbaar is of als het beschikbaar is en niet voldoet aan de ACPI-specificatie, dan kunt u de ACPI- modus uitschakelen tijdens de tekst-modus van de instalatie. Druk de toets F7 in wanneer u word gevraagd opslagstuurprogramma's te instaleren als u de ACPI wilt uitschakelen. Het systeem meldt niet dat de toets F7 is ingedrukt maar de ACPI word zonder melding uitgeschakeld zodat u door kunt gaan met de instalatie.
Technische informatie (mogelijk in het engels)
*** stop: 0x000000A5 (0x00000002, 0x8133c718, 0xE1063c08, 0x8133c036)
Groetjes Vincent