foutmelding utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjetop

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
55
hallo,
ik heb sinds een tijdje een probleem met utorrent ik kan niet meer downloaden hij geeft dan een soort van foutmelding bij de tracker daar staat bij u bent betrapt op vals spel uw gegevens zijn opgeslagen terwijl ik nix heb gedaan kan iemand mij helpen.
 
Het is mogelijk dat je een bestand hebt gedownload die door de opsporingsdiensten van illegale software danwel films online is gezet met de bedoeling te achterhalen wie illegaal download.

Ook kan dit via de profider van je internet zijn gegaan.

Helaas kan ik je niet vertellen hoe je dit kunt oplossen.
 
Misschien is juist de oorzaak "dat je niks hebt gedaan"!

uTorrent staat standaard met "DHT inschakelen" en "Gebruik DHT netwerk" maar ook "Gebruik peer exchange" ingeschakeld... Allemaal dingen waar trackers een bloedhekel aan hebben [omdat ze de ratiometing onmogelijk maken en dat vinden zij "vals spelen" : wel nemen maar niks geven] zo erg dat velen je direct verbannen..... :evil:

Haal dus bij het onderdeel Bittorrent onder Voorkeuren alle vinkjes in het venster "Aanvullende bittorrent eigenschappen" meteen weg.......
 
foutmelding

klopt ze stonden inderdaad aangevinkt maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
komt dat omdat ze me geblokt hebben ofz en moet ik dan mailtje sturen
 
Meestal is het "éénmaal verbannen, voor altijd verbannen".... maar je kunt het altijd proberen met een mailtje met een goed verhaal... [soms is men daar gevoelig voor...]

Daarnaast zijn er natuurlijk talloze andere sites.....
 
hallo,

en gebruik al een tijdje utorrent en heb nog geen problemen gehad. maar nu krijg ik telkens de foutmelding: er is niet genoeg vrije schijfruimte om de bestanden op te slaan in de door jou geselecteerde map. ik heb deze map al volledig leeggemaakt en toch krijg ik nog steeds deze foutmelding. kan iemand mij helpen?
 
f9t: Je hebt dan niet genoeg ruimte op je harde schijf om het bestand op te slaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan