Foutmelding van Osirius Factureren 12.4.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandadus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2012
Berichten
1
Hallo,

Ik ben al een tijdje erg tevreden over Osirius Factureren, super handig programma en makkelijk in het gebruik.

Nu krijg ik alleen sinds gisteren een foutmelding waar ik niets van begrijp. Wanneer ik mijn administratie wil openen krijg ik na de mededeling dat ik mijn administratie al heel erg lang niet heb gecontroleerd (en hem vervolgens wel of niet controleer) de volgende foutmelding :

" Er zijn te veel velden gedefinieerd ''

Ik heb al van alles geprobeerd : nieuwe administratie gemaakt om te kijken of het aan het hele programma lag, maar die ging gewoon open. Kopie van de administratie gemaakt en geprobeerd die te openen, wat ook niet ging. Schelden tegen de computer hielp trouwens ook niet.

Ik was helaas te laat om de helpdesk nog te kunnen bellen en zij zijn maandag om 09:00 uur pas ook weer open. Ik heb meestal alleen in het weekend tijd om mijn administratie te doen en hoop echt dat er iemand is die mij kan helpen ?

Groetjes !
 
Welkom op Helpmij.nl :)

Ik heb een tijdje zitten zoeken, maar er is werkelijk bijna niets te vinden over dat pakket. Ze willen blijkbaar echt dat je ze belt, want als je het e-mailbericht aanklikt krijg je een heel verhaal met wat je allemaal moet doen en dat het wel 5 dagen kan duren voor ze antwoorden. Ik dacht: dán het forum maar... Daar zullen ze het al wel een keer behandeld hebben, Maar neen... er is in geen van de 3 secties ooit een vraag gesteld. Ik hoop dat er nog iemand anders op Helpmij.nl je kan helpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan