Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hoe kan ik dit checken?
Los even van deze (naar mijn mening redelijk ongestructureerde codebrij) kun je zonder de invoegtoepassing SteamTab.xla weinig tot niets beginnen.
Ergens zit er een "trigger" die ervoor zorgt dat "berekenen" blijft doorgaan en het hele verhaal VAST loopt. Het kan heel goed zijn dat je bestandje corrupt is geworden.
Zet je Macrobeveiliging op hoog, open het bestandje zonder de Macro's te activeren en markeer ALLE Code als "opmerking", opslaan en ga dan verder met mijn advies.
Advies:
Neem een blanko nieuw bestand en ga hier puntgewijs je programma bouwen. Alle functies in een aparte module, en stap voor stap checken of de Code goed werkt.
Veel succes en sterkte.
Er komt schot in de zaak, hoewel het vreemd blijft. Ik heb alles mooi herordend in een nieuwe excelfile, maar de error was er nog altijd.
Toen heb ik eens geprobeerd wat het zou geven als ik het bestand zou openen op een andere computer (waar ook steamtab op staat). Deze keer kwam er geen foutmelding.
Misschien scheelt er iets aan mijn instellingen of verwijs ik in de file naar iets dat alleen op mijn computer staat.
Begrijpen wie kan. Ik alvast niet, maar ervaren mensen allicht wel !!!!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.