• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding verhelpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFaeree

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2014
Ik wil aan de hand van een selectievak een formule laten werken, maar krijg elke keer deze foutmelding. Dit terwijl in een ander bestand van mij exact de zelfde formule wel werkend is. Wat doe ik fout?

4C21BB37-344B-4C39-AC3C-0BB06A02BF1D.png

Probeer eens wat 1.9 doet i.p.v. 1,9

Selecteer de kolom of het bereik waarin je de waarden wilt plaatsen en druk op CTRL+1 om het dialoogvenster Opmaak 🡆 Cellen te openen. Ga naar het tabblad Getal en selecteer Getal.

Als je het excel bestandje hier plaatst dan komen we sneller tot een oplossing.
Met een plaatje kunnen we niets .

Plaats het bestandje hier ipv een verwijzing naar een google doc waar ik geen toegang tot heb.

Ik zie nog steeds HIER geen bestandje graag geen verwijzing naar een googledoc.

Soms heb ik de indruk dat mensen enkel willen geholpen worden onder hun voorwaarden.

Ik heb het bestandje bekeken en met een verwijzing in de validatie werkt het wel, maar alleen met een punt in plaats van een komma.
De rechtstreekse invoer met een punt werkt op de een of andere manier niet.
Ik wil het bestandje hier wel neerzetten maar ik weet niet of TS dat goed vindt.

Ik heb hem in orde gemaakt, moet je maar eens kijken.
Als ik hem in Excel open gaat er van alles veranderen.

Is het zo goed.
Ik had de validatie weggehaald en een cel naar beneden gekopieerd en opnieuw de validatie gemaakt, er was iets met die cel, kon niet ontdekken wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan