foutmelding visuele lijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

icetea

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
zucht

Ik ben al enige tijd bezig om het thema te veranderen. We hebben 2 gebruikers op de pc zitten...bij mij is alles goed en kan ik het thema veranderen maar bij mijn partner kan dat niet. de fout melding die ze krijgt is de visuele lijnen kunnen niet in het geheugen worden geladen omdat het bestand niet in het geheugen kan worden geladen.
Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd zoals met rechtermuis op startknop..werkt ook niet...luna..werkt ook niet..ik kan niet eens het bureaublad wijzigen...ze wil namelijk naar klassieke stijl en als ik dat aanvink krijg ik die foutmelding. maar dat is dus niet het enige wat ik niet kan veranderen...is er iets aan te doen behalve opnieuw windows installeren??bij mij doet ie het wel goed maar bij mijn partner niet en ik kan het niet zien waarom hij die foutmelding geeft...
help!!!!

Jij en je partner moeten onder verschillende namen een gebruikersaccount aanmaken, maar wel allebei met beheerdersrechten. Dat kan ingesteld worden in Configuratiescherm, Gebruikersaccounts. Daarna moet elke gebruiker in Windows XP zijn of haar eigen instellingen kunnen regelen. (Met een Gastaccount lukt het niet.)

Laatst bewerkt:
tja ze is geen gastgebruiker dus dat kan het niet zijn...nee ik denk dat er veeeeeeeeel meer aan de hand is want internet verbinding is heel traag en flikkert soms. het zandlopertje knippert ook al is hij niets aan het doen. een map "normaal' openen kan niet want dan zegt ie deze bestanden zijn verborgen.

en nu is mijn account klassiek en als ik het verander met luna dan doet ie dat wel maar zodra ik naar haar account ga en terug kom in mijn account is het weer veranderd...en configuratie scherm werkt ook niet bij mij want windows xp stijl kan ik niet meer aanvinken...het is zo raar allemaal..ik denk dat het een virus is ofzo

Mmm...als ik je eerste bericht naast je tweede leg, schijnen de problemen alleen maar toe te nemen. (Jouw instellingen worden ook niet meer onthouden, traag werkend Internet.) Als je zelf bang bent dat het een virus is, welke antivirusscanner gebruik je dan? En heb je ook antispyware en -adwarescanners geinstalleerd?

NB: Klassiek- of Windows XP-stijl wijzig je in Eigenschappen voor Beeldscherm. Klik rechts met je muis op een lege plek op je Bureaublad, dan Eigenschappen. Je zei: rechtsklikken op Start helpt niet. Bedoel je dat je op Eigenschappen hebt geklikt en daarna het "bolletje" voor Klassiek menu Start hebt aangetikt, maar dat het dan toch niet werkt? Heb je wel eerst op Toepassen geklikt en daarna pas op OK? Je partner heeft geen Gastaccount, maar is het account dan wel met beheerdersrechten en is haar gebruikersnaam toegevoegd aan de groep Administrators? Als je jouw thema hebt gewijzigd, klik je dan eerst op Toepassen en dan pas op OK?

Laatst bewerkt:
uhm ff kijken wat ik allemaal kan antwoorden op wat je schreef.
ik gebruik avg en tegen spyware heb ik spywaredoctor.
in eigenschappen beeldscherm kan ik niet eens windows xp stijl aanklikken.
ja als ik op start druk met rechtermuis dan kan ik dat inderdaad allemaal veranderen maar dat werkt wel bij mij maar niet bij haar.
Haar internet is traag en die van mij niet. ik druk ook eerst op toepassen en dan op okay en dan gebeurt er niets bij haar of ze krijgt de foutmelding over het geheugen laden van visuele lijnen.
als ik mijn ding verander en druk op toepassen en dan op OK dan gebeurd t wel maar zodra ik naar haar account ga en terug kom naar de mijne is het weer windows classic.
ik weet niet of ze is toegevoegd aan de groep administrators hoe kan ik dat zien??? zowel zij als ik is beheerder van deze pc.

ik weet niet of ze is toegevoegd aan de groep administrators hoe kan ik dat zien???
Het zal wel goed zitten, maar kijk anders in Systeembeheer, Computerbeheer, Systeemwerkset, Lokale gebruikers en groepen, Groepen. Rechtsklik op Administrators en dan op Eigenschappen. Behalve de Administrator zouden jullie gebruikersnamen daar ook moeten staan.

Probeer anders deze Windows XP Tweak, afkomstig van Kelly's Korner tweak nummer 30 links. Dubbelklik op het reg-bestand nadat je het hebt gedownload naar b.v. je Bureaublad. Ga akkoord met toevoeging aan het register.

En wat je verdediging tegen virussen, spyware en adware betreft, lees dit overzicht goed door.

NB: AVG tegen virussen is prima.

hai
nou ik heb het gedownload maar het werkt echt niet..ik denk dat ik toch echt iemand moet laten komen die mijn pc onderhanden neemt want het wordt er allemaal niet beter op...maar ik bedank je wel voor de moeite die je doet om mijn probleem te verhelpen..ik laat het hier weten hoe het afloopt en mocht je nog ideeen hebben ik hoor ze graag..dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan