Opgelost foutmelding wat kan ik doen ?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden ik heb een probleem met outlook 2007 Als ik deze nu opstart krijg ik gelijk deze foutmelding
Ik heb het pad al eens gevolgt tot Appdata meer verde kom ik niet
wat zou de oorzaak kunnen zijn ??
1752919602220.png

Lijkt idd op een corrupte pst file. Heb je die scanpst.exe al uitgeprobeerd?

Als de pst weer werkt. Controleer dan meteen even of die in het nieuwe formaat staat (dus niet versie 2003 en eerder). Als dat zo is heb je een limiet van 2gb op je pst file. Echter is dit geen harde limiet. Je kunt er dus gewoon heel ruim overheen gaan. Maar van de een op de andere dag is de file ineens corrupt.

IK heb het pad gevolg tot appdata maar appdata zie ik niet in dit pat ? kan de map appdata leeg zijn ?
ik ben dus niet tot pst geraakt het is niet mijn laptop dus een beetje vreemd wat zal mijn volgende stap zijn bedankt nog voor uw reactie

dat heb ik niet gedaan dus daar ga ik eerst naar kijken dan maar dat zal morgen zijn omdat de laptop ergens anders staat tot hier al heel veel dank

Ik heb zelf op mijn latop oulook 2016 staan ik heb hier appdata wel gevonden kan ik niet bij mij kijken wat ik moet doen om te zien hoe het werkt ? of is het geen goed idee , als ik het pad volg kom ik uit bij outlook.pst wat moet ik daar mee doen ?

Laatst bewerkt:
Wat zie je als je scanpst.exe uitvoert?

Op de computer waar je het niet kan vinden, kopieer en plak dit in de adresbalk van de verkenner en druk op Enter:
Code:
C:\Users\%Username%\Appdata\Local\Microsoft\Outlook
Daar staat het bestand dat je zoekt en kan je ScanPST op gebruiken.

Laatst bewerkt:
Scanpst staat overigens in de map waar office/outlook is geïnstalleerd. In appdata staat het pst bestand met al je emails

Beste meedenkers alles is gelukt outlook start weer op iedereen weer heel veel bedankt
E de waele

Terug
Bovenaan Onderaan