foutmelding win98SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
De pc van me ouders was gecrashed en aangezien er alleen win98 se geinstalleerd kan worden heb ik dit gedaan. Nu krijg ik de volgende foutmelding :

Unregmp2.exe is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer
advapi32.dll:ConvertStringSecurityDescriptorToSecurityDescriptorW

Ik heb ook problemen met afsluiten en opnieuw opstarten en volgens mij kan dat komen door advapi.dll.

Ik heb al gegoogled maar wordt van dit probleem niet veel wijzer.

Kan iemand helpen?

thx

Dat kan wel kloppen want ik krijg deze melding als ik via update internet explorer sp1 wil uitvoeren. De mediaplayer kan die niet installeren. Ik kijk en lees een en ander door en bedankt voor de snelle reactie. :thumb:

advapi32.dll:ConvertStringSecurityDescriptorToSecurityDescriptorW

adviapi32 is een windows dll die het register en een stukje beveiliging regelt.
ConvertStringSecurityDescriptorToSecurityDescriptor is een functie die alleen in windows NT, 2000 en XP aanwezig is. DUS NIET IN 98 SE. Ik denk dat je een instal bestand voor windows xp ofzo gedownload hebt en windows zeurt dus over een functie die niet in een window 98 dll aanwezig is.

ja dit zou kunnen omdat met de update ie 6 ook de laatste versies meekomen van de mediaplayer en outlook express. Misschien kunnen deze alleen draaien met XP. Alleen zag ik deze foutcode al met win98 se installeren voorbij komen en ik dacht dat fix ik later wel.

Ik heb in ieder geval alle optionele update's van win98 se binnengehaald en daar zat een nieuwe windows mediaplayer bij. Ik ben de foutmelding sinds dat niet meer tegengekomen.
Bedankt voor de hulp. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan