Foutmelding: Windows Geen Schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
681
Hallo allemaal,

Ik krijg continu met programma's die ik open deze foutmelding:
attachment.php



Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt,
MVG Stefan
 

Bijlagen

  • Foutmelding.png
    Foutmelding.png
    10,1 KB · Weergaven: 124
re

Hij zegt dat er een probleem is met je schijf...

meer kan ik hier ook niet uithalen....
 
Ik geef je het advies je werkgeheugen en je harde schijf te controleren op fouten. Deze zijn mogelijk defect maar daarvoor, heb je windows als eens opnieuw geïnstalleerd en welke windows heb je?

Ik zou een keer HDtune programma downloaden en daarmee testen. Deze software controleert je harde schijf op mogelijke fouten.
 
Ik geef je het advies je werkgeheugen en je harde schijf te controleren op fouten. Deze zijn mogelijk defect maar daarvoor, heb je windows als eens opnieuw geïnstalleerd en welke windows heb je?

Ik zou een keer HDtune programma downloaden en daarmee testen. Deze software controleert je harde schijf op mogelijke fouten.

Ik ga nu HDtune downloaden.

Ik heb Windows nu 3x opnieuw geinstalleerd.
1) Windows Vista Home Premium --> 2) Windows Ultimate --> 3) XP Pro

Heb de foutmelding pas sinds gisteren..
 
Laatst bewerkt:
Laat HDtune even testen... die geeft aan of je bad clusters hebt
Zoja dan wil ik weten hoeveel het er zijn. Het is mogelijk die dan te repareren maar mijn vermoeden gaat meer naar het werkgeheugen. Maar eerst wat uitstellen. Hij heeft aan namelijk dat ie moeite heeft met lezen en schijven op je werkgeheugen of je Hardeschijf.
 
Laat HDtune even testen... die geeft aan of je bad clusters hebt
Zoja dan wil ik weten hoeveel het er zijn. Het is mogelijk die dan te repareren maar mijn vermoeden gaat meer naar het werkgeheugen. Maar eerst wat uitstellen. Hij heeft aan namelijk dat ie moeite heeft met lezen en schijven op je werkgeheugen of je Hardeschijf.

Ik krijg dit, heb verder geen idee wat het is:
attachment.php
 

Bijlagen

  • HDTune_Benchmark_WDC_WD10EACS-00D6B0.png
    HDTune_Benchmark_WDC_WD10EACS-00D6B0.png
    40,2 KB · Weergaven: 121
Ik denk dat je bij de andere tabbladen kan zien hoeveel 'bad clusters' er gevonden zijn.
 
Ik denk dat je bij de andere tabbladen kan zien hoeveel 'bad clusters' er gevonden zijn.

Verder stond er niets over 'bad Clusters'.
Ik ben nu mijn hardeschijf aan het formateren en Windows XP opnieuw erop installeren om te kijken of hij het dan wel doet..

Ben erg benieuwd? ! :rolleyes:
 
Het is gelukt, een frisse nieuwe installatie van XP heeft geholpen.
Nog bedankt allemaal! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan