foutmelding Windows XP Home edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
313
Windows XP Home edition.
Op het bureaublad heb ik een map staan met daaronder andere mappen. In een van die mappen staan films. Als ik een film kan aanklik komt regelmatig de melding "In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak"
Het volgende gebeurt dan: bureaubladc wordt afgesloten en opnieuw opgebouwd. Alle programma's werken nog, behalve het mapje met de films moet ik opnieuw aanklikken, waarna willekeurig e.e.a. opnieuw begint.
Virussen of ander gespuis kan ik niet vinden. Alles gescand met diverse tools in veilige modus.
Herkent iemand dit probleem?
 
Heel toevallig heb ik sinds gisteravond een soortgelijk probleem, alleen staat mijn films folder op de M schijf.

Oplossing nog niet gevonden, ook nog niet echt hard gezocht, maar als ik de oplossing vind zal ik hem ff posten.

100% zeker geen virussen en spyware op m'n pc.
 
Door links en rechts nog eens wat na te kijken in dit forum, ben ik iets wijzer geworden en wel dat explorer de boosdoener is. Ik volg nu de ontwikkeling en vorderingen van een andere " inzender".
Hierbij kan deze discussie worden gesloten.
Bedankt voor de suggesties.
 
Ik ben er in zoverre achter dat ik 1 submap, welke 1 film bevat als boosdoener kan aanwijzen, als ik deze map, met de film naar een andere locatie kopieer dan ben ik het probleem in de oude map kwijt.

Ik denk dus dat er iets mis is met die avi oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan