Foutmelding Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

rr00bb

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2006
Ik krijg een foutmelding in Microsoft Word 2003 als ik een paar zinnen heb getypt. Meestal na zo'n 3 zinnen. Als ik niks typ krijg ik geen foutmelding.

Het gaat om deze foutmelding:
foutmxc0.jpg

Als je meer informatie nodig hebt, vraag maar.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Probeer de spellings- en grammaticacontrole eens helemaal uit te zetten.

Heb je misschien de Proofing Tools geïnstalleerd?

Probeer de spellings- en grammaticacontrole eens helemaal uit te zetten.

Heb je misschien de Proofing Tools geïnstalleerd?
De spellings- en grammaticacontrole uitzetten dat werkt, bedankt!

Maar wat bedoel je met Proofing Tools, is het juist goed of slecht als ik dat geinstalleerd heb? (Ik heb het niet geinstalleerd)

Maar wat bedoel je met Proofing Tools, is het juist goed of slecht als ik dat geinstalleerd heb? (Ik heb het niet geinstalleerd)

Als je de Proofing Tools niet hebt geïnstalleerd heb je ze waarschijnlijk niet nodig ook. Je koopt ze bij Microsoft als je in andere talen wilt kunnen werken dan de talen die ondersteund worden door je Office-versie. Ik weet dat er problemen waren met de Nederlandse spellingscontrole in de Proofing Tools, vandaar mijn vraag.

Mooi dat het probleem opgelost is!

Ik weet het niet het fijne van het probleem met de spellingscontrole in de gewone Nederlandstalige versie van Word, maar ook daarmee ontstaan soms problemen. Heb hem zelf altijd uit staan.

Als je de Proofing Tools niet hebt geïnstalleerd heb je ze waarschijnlijk niet nodig ook. Je koopt ze bij Microsoft als je in andere talen wilt kunnen werken dan de talen die ondersteund worden door je Office-versie. Ik weet dat er problemen waren met de Nederlandse spellingscontrole in de Proofing Tools, vandaar mijn vraag.

Mooi dat het probleem opgelost is!

Ik weet het niet het fijne van het probleem met de spellingscontrole in de gewone Nederlandstalige versie van Word, maar ook daarmee ontstaan soms problemen. Heb hem zelf altijd uit staan.
Oke, bedankt! :thumb:

Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik in het scherm van grammar en spelling dan loopt ie weer vast...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan