foutmelding word

Status
Niet open voor verdere reacties.

kievitagnes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
3
Beste mensen, ik zit met het probleem dat als ik de spellingscontrolle in WORD wil uitvoeren hij iedere keer de zelfde foutmelding geeft en afsluit, hij zegt dat er een fout in WINWORD is en er een pagina?module niet goed is afgesloten, nadat ik WORD meerdere keren opnieuw had geplaatst maakte dat ook niet uit, wie o wie kan mij helpen, het einige wat ik kon vinden is dat het een erkende fot is bij word en dat het iets te maken zou hebben met je taakbalk????, dit was in te moeilijk engels voor mij, dus wie kan mij het in het Ned uitleggen, BVD, groetjes.
 
Als je een link kan geven naar die pagina is er wel iemand die dat kan vertalen.

Of geef de foutmelding, want je bent nu wat cryptisch in je omschrijving.
 
caveman

Beste Caveman, nu al blij dat je me misschien kan helpen, als ik in WORD de Spellingscontrole wil doen, krijg ik alleen maar de volgende foutmelding,

Winword heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module msgrnl32.dll.op017f:04967e8e
dan volgen er Registers beginnend met eax ect.

BVD ik wacht in spanning af, groetjes Agnes
 
Beste mensen, ik heb nog niet een antwoordt op mijn vraag, graag verzoek ik iedereen die dit bericht leest nog eens te bedenken of er een oplossing is voor die ellende, die er voor zorgt dat ik geen word spellingscontrolle kan doen, of weet iemand een programma free, dat wel een nederlandse controlle heeft die ik dan kan gebruiken. BVD groetjes .
 
Welke versie van Word is dat? En is dat ook een Nederlandse versie? Kijk in ieder geval hier en hier. Lees instructies.txt.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan