foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

Als ik iets download of ik wil iets installeren . b.v nu het geval (gamespyarcade ) als ik dat download en wil het installeren geeft hij een fout aan, en het is niet alleen met deze programma maar met veel meer dingen zo .!

Gamespy arcade install
In gamespy arcade install is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongemak

U was bezig met een bewerking.Deze gegevens zijn verloren gegaan

Vertel Microsoft over dit probleem
We have created an error report that you can send to us. we will treat this reprt as confidential and anonymous

Rapport verzende............Nietverzenden


Dit geeft hij steeds meestal aan !!!
ik heb een amd athlon 2.2 ghz en gforce 4 dus het moet gewoon werken dacht ik?

Wie kan er mij helpen deze fout op te sporen en te verwijderen.?!!

Alvast erg bedankt !!!
Michael.J
 
ik weet het..

Dan moet je aan Bill de source-code van Windows XP opvragen en deze even aanpassen..

Ik heb dit ook vaak gehad en dit ligt gewoon aan het feit dat je OS nieuwer is dan de software die je wilt installeren. Is niet bij elk pakket maar wel veel vooral als je op XP werkt..

Advies: Windows 2000 (advanced server) installeren.
 
Hallo

Bedankt nog dat je gereageerd heb op mijn vraag maar ik weet ongeveer wat je bedoelt alleen niet wat je bedoelt met Bill en dat je iets moet ophalen , kan je misschien iets duidelijker zijn ,en misschien kan mij ook vertellen waar dat is !!
Bedankt alvast !! topper!kom er steeds dichterbij
 
Oow sorry,

Ik dacht dat je ook een computer-'freak' was..

Bill = Bill Gates = Een loser met het slechtst werkende Operating System allertijde genaamd "Windows" (ik weet nieteens of je het wel werkend mag noemen)

Source code = Platte programmeertaal (kilometers tekst die samen een programaa zijn) die nog niet is omgezet naar een slecht werkend .EXE bestand

Met andere woorden: Bill heeft weer eens troep gemaakt, balen dat Microsoft een monopolie positie heeft. Ik gebruik zelf trouwens ook Windows, maarja je kunt er eigenlijk niet onderuit.
 
Bedankt

Wat ik niet begr is dat ik hier nog een computer heb , en die loopt ook op xp en daar doet die gamespy het wel ..Dat is dan wel raar he?! nou begr ik er nog niet veel van ,maar misschien is het nu nog wel duidelijker voor jouw !?

thanks
Michael.J
 
servicepacks

LS,

Omdat Bill standaard bugs in zijn besturingsysteem maakt, kan hij daarna weer geld verdienen door programma's te maken die deze bugs weer eruit haalt.

Deze 'programma's' heten servicepacks, dit is gewoon een zooi .DLL's (Dynamic Lybrary nogiets, source code die niet in de EXE past, of door meerdere programma's wordt gebruikt) die alle (bijna alle, moet nog meer geld verdienen met andere servicepacks) bugs eruit haalt.

Ik denk dat je een nieuwere versie of een versie mét servicepack op die andere hebt geinstalleerd, of misschien een WinXP update op microsoft site hebt gedaan.

Als je dat niet hebt gedaan, dan kun je beter gewoon de computer opnieuw installeren, want zoiets uitzoeken kost heel veel tijd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan