Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petra99

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
139
Bij het opstarten krijg ik de volgende melding:

Kan een apparaatbestand niet vinden. Dit bestand is mogelijk vereist om Windows of een Windows-toepassing uit te voeren.

Het Register van Windows of SYSTEM.INI verwijst naar dit apparaatbestad, maar het bestaat niet meer.

Als u dit bestand opzettelijk heeft verwijderd, dient u mogelijk het programma Unistall of Setup van de geassocieerde toepassing te gebruiken.

Als u de toepassing die met dit apparaatbestand is geassocieerd nog steeds wilt gebruiken, dient u deze toepassing mogelijk opnieuw te installeren om het ontbrekende bestand te vervangen.

C:\PROGRA~1\SYMANTEC\SYMEVNT.386
Druk op een toets om door te gaan


Ik ben bezig geweest met het verwijderen van Norton, en nu du een grote puinhoop:( , wie weet raad?
 
Wat heb je van Norton? Antivirus, systemworks, Internetsecurity?

Heb je daar een cd van? Zo ja, proberen Norton opnieuw te installeren.

Normaal als je Norton antivirus verwijderd, moet je nog een tooltje draaien om het register schoon te maken.

Voor de antivirus dus, is dit het programma rnav.exe (remove norton anti virus)

Hier te downloaden http://service1.symantec.com/SUPPOR...e8902c9b6688256bc700531cf6/$FILE/RNAV2003.exe

Is voor Norton 2000 t/m 2003 .Draaien, opnieuw opstarten en duimen maar.
 
Laatst bewerkt:
Helaas

niet opgelost, ik denk dat dit tooltje niet Symantec Antivirus Client verwijderd en dat moet eigenlijk wel.

:(
 
Het zou handig zijn als je Tanja's vraag even zou beantwoorden:

Geplaatst door Tanja1968
Wat heb je van Norton? Antivirus, systemworks, Internetsecurity?
 
uh

dat weet ik dus niet meer, want de rest is allemaal van de PC af.

Het enige wat ik dus nog terug kan vinden is Symantec Antivirus Client...........
 
Ik denk de antivirus (bij google kom ik die melding alleen in combinatie met antivirus tegen).

Dan het programma rnav.exe draaien uit die link die ik gegeven heb.

Opnieuw opstarten en kijken of de melding weg is.
 
Oplossing

De tooltjes werkten niet, dus heb ik handmatig in het register alles verwijderd. Lastige klus maar toch gelukt.

Dank je wel!
Petra
 
Jij durft:D (om in het register te verwijderen).

Maar je bent er uitgekomen. Mooi zo:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan