Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
250
Hallo

Sinds kort krijg ik, als ik een poosje mijn screensaver aan heb, plotseling deze melding op mijn scherm:
"Scrscan heeft een fout veroorzaakt in NAARCHIV.DLL"
Scrscan wordt nu gesloten.
Wie kan mij vertellen waardoor dit komt en wat ik er aan kan doen.

groetjes
Adelheid
 
Heb je de virusscanner van Mcaffee soms geinstalleerd staan?
Zo ja, un-install deze eens en installeer hem daarna opnieuw.(+udaten)
 
Hoi "crash"

Ik heb inderdaad McAfee erop zitten, maar die heb ik al een poosje, maar ik ga het proberen. Je hoort van me.

gr. Adelheid
 
Ik kom, als ik ga zoeken op jou foutmelding, steeds Mcaffee tegen, mischien is het programma niet helemaal goed meer.;)
 
mcafee verwijderd

hoi

k heb mcafee nu verwijderd, maar welke virusscanner kan ik volgens jou dan het beste downloaden?

gr Adelheid:confused:
 
Re: mcafee verwijderd

Kijk eens wat ie doet als je Mcaffe nu opnieuw installeerd.
Als er iets van het programma beschadigt was, kan dat hersteld zijn, na een her-installatie van het programma.:)
 
niet vinden

ik weet dat het erg dom klinkt :eek: ,. maar ik kan de site niet meer vinden waarvan ik destijds de virusscanner heb geïnstalleerd. Ik heb verschillende sites van mcafee opgevraagd, maar dat zijn allemaal "koopversies". Heb jij een tip?:rolleyes:
 
Er bestaat een programma zoald K*zaa

Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen maar hopelijk weet je wat je hier mee kunt :D
 
Instaleer dan Avast. Is gratis en werkt perfect. Je kan hem hier downloaden.
Je moet hem even registreren en dan krijg je gratis je activatiecode op je E mail adres.



@roelie2003...mag inderdaad niet.
 
hoi allemaal

ik heb inmiddels AVG geïnstalleerd, gewoon vanwege het feit dat ik die als eerste tegenkwam. is deze oké? ziet er allemaal wel professioneel uit. ben benieuwd naar jullie reactie

groetjes
Adelheid:rolleyes:
 
Helaas....AVG is niet zo best. Laat een hoop door. Ik zou gewoon voor Avast gaan. En anders als je echt zekerheid wil Norton maar deze is niet gratis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan