foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb firefox geinstalleerd.
Op mijn bureaublad heb ik snelkoppelingen gemaakt van site,s waar ik vaker heen ga. Dus na een klik hierop opent de browser en start direkt de site die ik wil. Na de installatie van Firefox krijg ik een foutmelding te zien, waarna hij wel de goede site opent.
De foutmelding zegt:"windows kan het bestand HTTP://www.helpmij.nl/ niet vinden. Controleer of ...........enz.
Als ik een nieuwe snelkoppeling vanuit Firefox maak gebeurt hetzelfde.
???

Zet dit in de snelkoppeling bij doel
"C:\Program Files\Mozilla Firefox.exe" helpmij.nl
Het eerste stukje opdracht , C:\Program Files\Mozilla Firefox.exe", is natuurlijk afhankelijk van de PC.
:thumb:

Het moet toch mogelijk zijn om vanuit de firefoxbookmarks met de muis te slepen en een snelkoppeling op het bureaublad te maken. Dat lukt wel. Alleen waarom komt er steeds een foutmelding? Is dat misschien omdat Firefox niet op de C schijf staat? Lijkt me niet toch?

Volgens mij is dit de verregaande bemoeizucht van Windows. Hetzelfde constateerde je ook al met een URL is Word.

Bij mij staat Firefox op C: en ik heb dezelfde problemen.
Ik maak gewoon een extra snelkoppelingvan Mozilla of Firefox zet er bij doel een adres achter, ander ikoontje en klaar.

OK dan. Dat gaat goed. Dan maak ik de snelkoppelingen maar handmatig.
Bedankt Bern@rd.

OK, ik ben inmiddels maar gestopt met me te verbazen waarom sommige dingen in Win niet willen gaan. Dat is ook de reden dat IE en de verkenner(verdwaler) :mad: voor mij op de bypass staan .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan