foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

femm

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Berichten
63
Weet iemand wat er aan de hand is als ik deze foutmelding krijg?
Ligt hem dit aan mijn computer of aan de site..


Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.15-nt]Duplicate entry '127' for key 1

/lib/util.asp, line 293
 
goed..als ik dit lees gaat me dat de pet vreselijk te boven.. Dan kan ik dus niet meedoen.. het ging namelijk om het detectivespel van de KRO. Maar hier begrijp ik niets van..dus dan kan ik het ook niet oplossen..

bedankt in ieder geval
 
Dus die fout krijg je als je naar de site van de KRO gaat? Plaats anders even de link.
 
het zit wat ingewikkelder in elkaar..

KRO organiseert elke jaar een detectivespel. net kon ik nog inloggen bij het detective gedeelte
http://www.detectivespel.kro.nl/
(maar dit was blijkbaar ook toeval, want dat lukt nu ook niet meer)

en dan wilde ik naar het spel gaan via het speloverzicht gaan en dan daarna naar speel live van het nieuwe spel.. toen kreeg ik deze foutmelding.. Ik kan daar nu geen link meer van plaatsen, want ik kan er niet meer inkomen..grrrrr.. er zijn een aantal mensen met dit probleem, maar een heel stel komt er nu probleemloos in..

Dus er zal deels een fout zijn bij de site hoop ik, maar ook deels een fout bij ons.. ben ik bang
 
Gooi je cookies eens weg.
 
was mijn eerste stap al.. samen met het verwijderen van de temp
 
Ik denk dat de fout bij de KRO ligt. Is het een optie om je opnieuw aan te melden (nieuwe gebruikersnaam)?
 
al geprobeerd.. werkt niet..

De KRO zegt op het forum *(waar ik eindelijk weer op ben gekomen) dat het spel werkt.. dus daar kom ik ook niet verder mee.. heel veel mensen krijgen het nu ook voor elkaar..
 
nou ja.. het ligt in ieder geval niet aan mijn computer.. ik heb een inlognaam van iemand geleend om te testen.. van iemand die al wel kon inloggen..en die deed het wel..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan