foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petra40

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2004
Hallo,
Ik krijg bij webcamgebruik continue een scherm dat vastslaat, is niet meer 'normaal' af te sluiten, de zandloper blijft in beeld en ik krijg de foutmelding: saAppName: IEXPLORE.EXE szAppVer: 6.0.2900.2180, verder nullen. Ik heb geen virus, alles gescand op spyware maar heb dit dus continue. Gekke is dat het alleen bij webcamgebruik is. Verder krijg ik rechtsonder een groen vakje dat iets aangeeft over CPU-gebruik. Allemaal abracadabra voor mij.....wie helpt mij?

link loopt niet....

hoi Bandit 123,

De link loopt niet.... heb je een juist adres?

Dank,
Petra

Misschien kun je het volgende eens uitproberen.

Hotmail problemen!

Veel mensen klagen de laatste week over het vastlopen van Hotmail.
Dit blijkt te gebeuren vlak nadat de gebruiker is ingelogd en aangemeld in Hotmail.
Het internet explorer beeld bevriest en niets reageert meer. De taakbalk van Windows
is nog wel gevoelig voor object interacties. (lees: hij doet het nog)
Pas op: het blijkt GEEN lokaal computer probleem te zijn.
Na wat testen heb ik ontdekt dat het op sommige machines goed gaat en op sommige machines fout. XP versies spelen geen rol. Zowel XP Nederlands (home edition) en XP Engels (professional edition) hebben dezelfde kuren. Na wat geklungels viel mij op dat machines waarop de messenger services automatisch gestart worden (bij boot) geen problemen hebben! Eureka.

Lees onderstaande instructies die ik op diverse tech-forums geplaatst heb.
Dit zou moeten helpen.
Hotmeel ze!!

---------------------
Hallo techneuten (...)
Probleem heeft volgens mij te maken met een gewijzigde messenger lookup functie in hotmail. Heb ontdekt dat in de homepagina van je hotmail mailbox nu een ingebouwde messenger functie wordt gestart. Waarschijnlijk gaat dat niet helemaal goed.
2 tijdelijke oplossingen:
A. start messenger handmatig voordat je hotmail opstart.
(inloggen in messenger is niet nodig)
Omdat de service nu lokaal draait wordt een of andere aanmelding overgeslagen.
B. Wacht 'gewoon' 5 min. Als het goed is werkt dan alles weer normaal.
(5 lange minuten, lijkt wel een eeuwigheid)
Blijkbaar heeft de nieuwe messenger module in hotmail een of andere (verre server) verificatie nodig, en die lijkt in slaap gevallen zo traag is de respons ..

Irritante fout van Hotmail dus waarschijnlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan