Foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter JerX
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JerX

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Ik heb laatst last van een foutmelding (waarschijnlijk omdat ik een file heb verwijderd).
Hier onder zie je hem:
opstarterror.JPG

Hij zegt dat ik in me registery moet kijken. Als ik ga zoeken kan ik hem niet vinden.
Weet iemand misschien een oplossing? Want word er een beetje gek van, elke keer als Windows opstart krijg ik 4x deze error.

:) :confused:

http://process.networktechs.com/csrss.exe.php

csrss.exe = client/server run-time subsystem is een Windows Systeem process en hoort in system32 map thuis bij jou zit/zat ie in 'n submap kijfvp....d dus zit het er dik in dat je besmet bent met W32.Nimda.E@mm
Virus of iets dergelijks...

Alvorens je stappen onderneemt om van die melding af te komen adviseer ik je een bezoekje te brengen aan ASO en dat te doen onder begeleiding van een van hun helpers..
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/index.php

:thumb:

JerX, ben je nu bij aso geweest?
Of heb je je pc goed gescand?
Het zou natuurlijk ook kunnen dat je nu echt helemaal kierwiet bent geworden van die melding ;)

Ik heb gescand en zei dat ik het virus niet had. Ik zelf denk dat ik hem uit me registery moet verwijderen. En ja word er een beetje kierewiet van (gewoon enter inhouden als windows opstart:P)

Dan zou ik er eens een registercleaner overheen laten gaan. Wie weet pikt deze die loze ingang er uit. Ccleaner b.v.

Heyhey, nou ik heb het gevonden. Eerst had ik stinger gedownload maar had geen resultaten toen ben ik na lang zoeken achter de command MSCONFIG gekomen. Daar kan je dus applicaties die opstarten uitzetten. Icass.exe werdt dus 4x werdt aangezet wat dus klopte want ik krege namelijk 4x een error screen. Toen ben ik gaan kijken waar die zat en het filetje handmatig verwijderd. (eerst nog nagekeken of het een belangrijke windows file is. Maar dat was dus niet zo.) Daarna opnieuw opgestart en in veilige modus opgestart. En me virusscans er nog voor de zekerheid me pc werkt weer top!
Bedankt voor de antwoorden (waar ik een beetje aan had)

Oj
-=JerX=-

Icass.exe? Ik kan er alleen maar Franse sites van vinden.
Niet Isass.exe?

Isass.exe is een proces van Windows maar het is ook een trojan.
Scan toch nog maar met Ewido (Google)

kijk:

Issas is de virus (i)
en lssas is een windows applicatie (L) hieraan zie je het verschil dus goed onthouden!:thumb:
Alleen moet nu wel even een windows herstel cdtje hebben Lssas is weg uit me windows : /

Doet hoef ik niet te onhouden. Dat wist ik al.
Als je bezig bent in Google zie je dat niet. Dat is het probleem.
Of kun jij nu zien wat ik typ met een L of I?
lsass Isass
Het heeft meer met de plek op je schijf te maken.

Windows herstel cd'tje :shocked: Heb je geen windows cd dan?
Enfin, daar kom je wel uit. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan