Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kap

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
36
Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met het volgende probleem.
Als ik bijvoorbeeld een video file wil openen met een ander programma, dan doe je normaal gesproken linker muisknop en dan klik je op OPENEN MET daar staat dan een lijst met programma’s wie je kan kiezen, maar dan wil ik bijvoorbeeld een programma kiezen wie niet in de lijst staat, dan ga je naar PROGRAMA KIEZEN. Dan heb ik een probleem want dan komt Windows met notepad aanzetten, waar die dan ook meteen een probleem mee heeft want de tekst die dan genererend moet worden is een beetje te groot waardoor mijn computer het even laat afweten. Ik heb maar even het schermpje er bij gedaan, wat je krijgt als je zegt fout rapport verzenden. Heeft iemand een simpele oplossing voor mij?

Groet Ton Kap
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het handiger om een programma te gebruiken dat video bestanden kan afspelen.
Probeer eens bsplayer.
Deze vraagt je ook bij installatie of 1e keer draaien of je bestands extensies wilt associeren met bsplayer. Zoniet kan je dat wel ergens in een menu vinden, ik meen onder opties ofzo.
http://www.bsplayer.org/
 
hoi

Je kunt ook rechtermuisknop op een bestand doen dan eigenschappen als je windows XP hebt.
Vervolgens kun je bij "openen met" klikken wijzigen. Daar kun je het programma ook wijzigen.

Groetjes Mark
 
Ik zal wat duidelijker zijn.
Het gaat er niet om wat ik wil openen met wat, maar hoe komt het dat Windows met notepad aan komt zeten als ik op PROGRAMA KIEZEN klik.

Groet Ton Kap
 
Jozo, het doet mij een genoegen om je te vertelen dat het werkt.
Dank je wel voor de snelle reactie.

Groetjes, Ton Kap
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan