Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Opeens krijg ik heel vaak een bekende maar wel hinderlijk foutmelding, weet niet waardoor of waarom. Oplossen begin ik niet aan omdat ik niets begrijp van wat er komt als ik op ja klik. Zie verder bijlage. Hoe raak ik hier vanaf??

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    13 KB · Weergaven: 56
- Extra
- Internet opties
- Tabblad: Geavanceerd
- Dan in het witte vak bij het onderdeel "surfen"
- Aanvinken: 'foutopspring in scripts uitschakelen(internet explorer)'

Was maar waar, is uitgeschakeld, alle mogelijkheden tot foutopsporing zijn uitgeschakeld, alhoewel op een of andere manier die vinkjes wel eens verdwijnen, dus dat is het eerste wat ik controleer. Ik snap trouwens niets van het nut van deze meldingen.

Heb je misschien wat progr. verwijderd wat niet helemaal is goed gegaan en bij het opstarten deze fout geeft..

Laatst bewerkt:
humpe zei:
Heb je misschien wat verwijderd wat niet helemaal is goed gegaan en bij het opstarten deze fout geeft..

Zou niet weten wat, maar het is wel een heel berucht bekend windowtje dacht ik?? Alleen zo vreemd dat het nu zo vaak tevoorschijn komt.

Krijg je die melding alleen bij het opstarten.

Je zou eens kunnen kijken onder msconfig en bij opstarten er een progr. bij staat wat je allang heeft verwijderd.

egkok zei:
Was maar waar, is uitgeschakeld, alle mogelijkheden tot foutopsporing zijn uitgeschakeld, alhoewel op een of andere manier die vinkjes wel eens verdwijnen, dus dat is het eerste wat ik controleer. Ik snap trouwens niets van het nut van deze meldingen.

Naast de tip van killermenace, deze ook gedaan? UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' ? Die fouten betreffen in de regel hóe een site door de Webmaster is opgebouwd. Soms checken ze gewoon niet goed of de meeste browsers de site goed weergeven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan