foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Wie kan mij helpen ,
Ik krijg devolgende foutmelding waarna de pc zich reset :
De handtekening van de fout is het volgende:
BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : 40BF89FB BCP3 : EC738CA1

BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

Eronder staat: Als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken klikt u op: klik hier

Hierin staat het volgende:

Inhoud van foutenrapport

De volgende bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoegd

C:\DOCUME~1\Daphne\LOCALS~1\Temp\WER83d2.dir00\Mini042907-01.dmp

C:\DOCUME~1\Daphne\LOCALS~1\Temp\WER83d2.dir00\sysdata.xml

Op google kan ik hierover niets vinden.
Bestaat er een programma ( liefst gratis ) dat die bccodes kan herstellen ?
Mvg. Hans

Een systeemherstel naar gisteren, vorige week............zou wonderen kunnen verrichten?

Maar bestaan er geen programma's die zo'n bccode fout kunnen herstellen , en hoe kom ik aan zo'n foutmelding .
Hans

Da's een heel goede vraag.
Wat de oorzaak betreft, die kan heel divers zijn, varierend van een foute update, middels een eigen "actie" in soft/hardware, naar een virus.
Je zal je af moeten vragen wat je gedaan hebt met de machine / programma's, onmiddellijk VOORDAT de melding de 1e keer kwam.
Daar vind je het antwoord op de oorzaak en dan zal de oplossing ook eenvoudiger te vinden zijn.

Da's te lang geleden , dus dat weet ik niet meer .
Heb wel een ghost teruggezet welke ik gemaakt heb direct na het installeren van xp ( inclusief alle drivers antie virus firewall enz )
Hans

Tja, dan wordt het mogelijk zoeken naar de bekende speld in de even bekende hooiberg,

Laatst bewerkt:
Dan even terug naar mijn vraag , ik zie bij google van die programma's zoals registrysmart en registryfix . Na scannen hiermee worden flink wat fouten gevonden , echter ze worden niet hersteld .Kunnen dit soort programma's zo'n bccode fout herstellen ?
Zijn er ook mensen die hier ervaring mee hebben ?
Hans

Ik wens je oprecht heel, heel, heel veel sterkte met de repair install.
Ik heb 'm zelf 1x nodig gehad en na 2 uur lang prutsen, waarbij ik ellenlange commando regels moest intypen, raakte ik eigenlijk steeds verder van huis en heb ik uiteindelijk besloten om maar gauw een format op mijn systeem los te laten.

Het is te hopen dat je de site van Microsoft kunt bezoeken met die machine, dan kun je namelijk die commandoregels kopieren en bijvoorbeeld in een txt bestand plaatsen zodat je tijdens de repair install met kopieren en plakken vanuit die .txt file jezelf een heel boel regels typen kunt besparen. (Moet je de .txt wel even in de root plaatsen voordat je met de repair install begint)

Hallo !

Ik doe regelmatig een repair install, nl na het wisselen van bijv. een defect MOBO.

Tenzij de spec's exact gelijk zijn, zal XP dan niet meer opstarten.

Het heeft me bijna nooit problemen opgeleverd !

Tenzij: de PC niet vrij is van ad/spyware, virussen o.i.d., want dan krijg je zeker ellende !

Staat ook duidelijk in de link die ik gaf.

Naar mijn ervaring is het een snelle manier om met gegevensbehoud problemen, onstaan door toegevoegde hard/software op te lossen als systeemherstel niet voorhanden is.

Greetz,

Harry.

Gelukkig dan maar voor topicstarter!

Zoals ik al schreef had ik de bovengenoemde ervaring. Dat was ook slechts mijn enige met de tool.

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt , echter dt wordt mij te ingewikkeld , had gehoopt op een simpel programma dat de bccode fout kon herstellen .
Dus komend weekend ga ik de boel formateren , of er moet nog iemand reageren met zo'n programma
Bedankt....Hans

Hallo , daar ben ik weer .
Dezelfde foutmelding is terug . Ik heb de C-schijf geformateerd heb XP er opnieuw opgezet , er staan nog geen andere programma's op was nog bezig de windows update's te installeren toen de pc zichzelf weer opstarte en weer de ernstige foutmelding geeft.
De temperatuur van chip , mobo en schijf zijn normaal .
Wat kan dit nou zijn , ik ben ten einde raad .

Wie kan mij helpen ????
Hans

Als het gebeurt na een verse Windows installatie, dan is er m.i. nog maar een softwarematige oorzaak aan te wijzen: moederborddrivers direct installeren na de Windows installatie.

Daarbij laat ik de mogelijkheid van een hardware defect nog even open...........

Kan ik dat nu nog doen of moet ik weer overnieuw beginnen ?
Hans

Kun je nu proberen. (Indien dat mislukt en je start opnieuw, na Windows installatie dus niet eerst Windows updaten, maar Windows erop en dan onmiddellijk die mobodrivers)

Laatst bewerkt:
Okee bedankt , mocht de fout terugkomen meld ik mij weer
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan