Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb geduld,opnieuw installeren mischien?
Heb je "a-squared Anti Dialer of Anti Malware" van EMSI Software geinstalleerd?
Edit: kijk voor alle zekerheid in de Taskmanager, Processen, of daar een regel in staat met "cpanel.exe".
Ja. In het gebruikers-forum van EMSI-Software ben ik jouw probleem tegengekomen en in één geval ging het omTaskmanager, is dat taakbeheer?
Ja. In het gebruikers-forum van EMSI-Software ben ik jouw probleem tegengekomen en in één geval ging het om
een niet verwijderbare malware: "Spyware.MateWatcher", een keylogger.
Als je die boosdoener op je PC hebt is mogelijk dat "cpanel.exe" zichtbaar is in je Taakbeheer.
Maar...er staat nog niets vast, hoor.
Dat zijn stevige verdedigingswerken. Wat je voor alle zekerheid nog kunt doen, is een online scan laten doen door Panda.
Je moet akkoord gaan met de installatie van een AxtiveX-besturingselement en vooraf een paar gegevens invullen.
De scan duurt wel even.
Wat is het advies van Panda, want zo te zien is er niets verwijderd ??
Waarom gebruik je a squared anti dialer……….zit je op een inbelverbinding ??
Met een kabel verbinding heb je dat programma niet nodig, die programma’s werken alleen als je een inbelverbinding hebt.
Ze zorgen er voor dat je niet ineens verbinding via een duur telefoonnummer hebt, in plaats van je originele inbelnummer.
Dus dat kun je rustig verwijderen.
Verder wil ik jou nog een onlinscan met Kaspersky laten doen, die verwijder wel de problemen.
Verder wil ik je een scan laten doen met SuperAntispyware (de gratis versie)
Daarna moeten we maar eens kijken of jou problemen zijn opgelost.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.