foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die cookies zijn geen probleem die kun je gewoon verwijderen.

Heb je nu nog problemen of.............

Ik neem aan dat je deze verwijderd hebt: (a squared anti dialer) ?

De cookies zijn verwijderd,a squared anti dialer is verwijderd en ik heb nog steeds problemen.

Ik krijg ook telkens deze melding:

In systeem32PLXA.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten

Kun je wat meer informatie geven over dat bestand zoals:
-Waar staat het bestand? (via zoeken)
-Wanneer krijg je die melding?
-Als je op Ctrl+Alt+Delete klikt en je gaat in dat scherm naar het tabblad 'Processen', zie het bestand daar staan?

Kun je wat meer informatie geven over dat bestand zoals:
-Waar staat het bestand? (via zoeken)
-Wanneer krijg je die melding?
-Als je op Ctrl+Alt+Delete klikt en je gaat in dat scherm naar het tabblad 'Processen', zie het bestand daar staan?

-Ik kan het bestand niet vinden via zoeken, enkel bij "Temperary Internetfiles omdat ik het bij Google heb opgezocht.

-Ik krijg de melding altijd als ik de computer afsluit en heel vaak als ik andere programma,s afsluit.

-Het staat ook niet bij het tabblad "Processen"

Ik denk dat je maar eens een registercleaner moet draaien.
Als je er geen hebt kun je CCleaner gebruiken.

Eerlijk gezegd ben ik daar niet zeker van, zelf gebruik ik dat programma niet.
Het wordt veel gebruikt en het is gratis, vandaar mijn keuze voor CCleaner.
Kijk eerst of het een back-up functie heeft, als het verwijderen dan een probleem oplevert kun je het weer ongedaan maken.

Eerlijk gezegd ben ik daar niet zeker van, zelf gebruik ik dat programma niet.
Het wordt veel gebruikt en het is gratis, vandaar mijn keuze voor CCleaner.
Kijk eerst of het een back-up functie heeft, als het verwijderen dan een probleem oplevert kun je het weer ongedaan maken.

Onderstaande is het resultaat van de scan, ik durf het niet zo goed te verwijderen want er is geen back-up mogelijkheid.

ANALYSE COMPLEET - (1,258 seconden)
------------------------------------------------------------------------------------------
47,5MB zal worden verwijderd. (Geschatte grootte)
------------------------------------------------------------------------------------------

Details van de bestanden (Let op: Er zijn nog geen bestanden verwijderd)
IE Tijdelijke Bestanden (829 bestanden) 47,2MB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@ad.adserverplus[1].txt 554 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@ad.firstadsolution[1].txt 391 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@ad.yieldmanager[2].txt 934 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@advert.runescape[1].txt 88 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@atdmt[2].txt 96 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@c.msn[1].txt 67 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@doubleclick[2].txt 83 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@google[1].txt 131 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@helpmij[1].txt 156 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@live[1].txt 93 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@msnportal.112.2o7[1].txt 118 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@msn[1].txt 193 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@nl.msn[1].txt 224 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@rad.msn[2].txt 680 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@runescape[2].txt 165 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@stats[1].txt 117 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@tradedoubler[2].txt 214 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@weborama[1].txt 83 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@yahoo[2].txt 159 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Cookies\ingrid van de wouw@youtube[2].txt 522 bytes
C:\WINDOWS\TEMP\WGAErrLog.txt 255 bytes
C:\DOCUME~1\INGRID~1\LOCALS~1\Temp\java_install_reg.log 416 bytes
C:\WINDOWS\Debug\UserMode\userenv.log 1,67KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\DBXFZE2T\www.youtube.com\soundData.sol 58 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\DBXFZE2T\youtube.com\soundData.sol 58 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\#www.youtube.com\settings.sol 85 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\#youtube.com\settings.sol 81 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\settings.sol 396 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\1\525bc7c1-7c8a81a1 20,05KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\1\525bc7c1-7c8a81a1.idx 5,17KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\34\2ad0f062-5744b49a 20,05KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\34\2ad0f062-5744b49a.idx 5,17KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\37\614eb3a5-39d19e5c 20,05KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\37\614eb3a5-39d19e5c.idx 5,17KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\lastAccessed 1 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\Avg7.log 92 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\history.log 222 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\upd7bin\avginfo.ctf 7,45KB
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\upd7bin\download.nfo 34 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\avg7upd\update7.log 0,20MB

Deze kun je houden, is geen probleem:

C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\DBXFZE2T\www.youtube.com\soundData.sol 58 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\DBXFZE2T\youtube.com\soundData.sol 58 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\#www.youtube.com\settings.sol 85 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\#youtube.com\settings.sol 81 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\settings.sol 396 bytes
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\1\525bc7c1-7c8a81a1 20,05KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\1\525bc7c1-7c8a81a1.idx 5,17KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\34\2ad0f062-5744b49a 20,05KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\34\2ad0f062-5744b49a.idx 5,17KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\37\614eb3a5-39d19e5c 20,05KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\37\614eb3a5-39d19e5c.idx 5,17KB
C:\Documents and Settings\Ingrid van de Wouw\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\lastAccessed 1 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\Avg7.log 92 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\history.log 222 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\upd7bin\avginfo.ctf 7,45KB
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\upd7bin\download.nfo 34 bytes
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft\Avg7Data\avg7upd\update7.log 0,20MB

De andere kun je rustig weg doen.
Verder doe ook nog een registerscan, dit waren alleen bestanden.

Als het probleem vanaf een bepaald moment optrad kun je systeemherstel uit de systeemwerkset van bureau-accessoires uit Alle Programma's gebruiken om terug te gaan naar de situatie van voor die tijd. Programma's die in tussentijd werden geinstalleerd moet je dan opnieuw installeren. Windows kent enkele vereisten en omdat je aangeeft dat je er niet veel verstand van hebt, je moet regelmatig defragmenteren, het register opschonen met een hulpprogramma kan inderdaad nodig zijn, vooral als je af en toe iets installeert en niet te veel (nutteloze) programma's op de achtergrond draaien. Je hebt bijvoorbeeld allerlei indexeer en update machines die waardeloos zijn en niet actief hoeven te zijn. Behalve het controleren in de Opstartgroep van Alle Programma's kan je bij Start - Uitvoeren de opdracht MSConfig geven en kijken op de tabbladen Services en Opstarten. Zelfs windows onderdelen die je niet nodig hebt kun je eventueel kwijtraken bij Configuratiescherm Software en voorlopig op de CDRom laten staan. Bijvoorbeeld Windows Messenger. Biedt defragmenteren, register optimaliseren, een systeemherstelpunt of het controleren van de overbodige programma's geen uitkomst en weet je helemaal niet waardoor het zou kunnen komen (ook niet door spyware of addware) dan Windows maar eens over de oude installatie heen herinstalleren. De fout in het onderdeel wordt daarmee vast hersteld en zo niet dan zegt dat wat over de toestand van Windows. Daar kan het dan niet aan liggen. Maak voor de herstelinstallatie even een backup van alle belangrijke bestanden, e-mails accounts foto's hi-scores enz.

Laatst bewerkt:
Als het probleem vanaf een bepaald moment optrad kun je systeemherstel uit de systeemwerkset van bureau-accessoires uit Alle Programma's gebruiken om terug te gaan naar de situatie van voor die tijd. Programma's die in tussentijd werden geinstalleerd moet je dan opnieuw installeren. Windows kent enkele vereisten en omdat je aangeeft dat je er niet veel verstand van hebt, je moet regelmatig defragmenteren, het register opschonen met een hulpprogramma kan inderdaad nodig zijn, vooral als je af en toe iets installeert en niet te veel (nutteloze) programma's op de achtergrond draaien. Je hebt bijvoorbeeld allerlei indexeer en update machines die waardeloos zijn en niet actief hoeven te zijn. Behalve het controleren in de Opstartgroep van Alle Programma's kan je bij Start - Uitvoeren de opdracht MSConfig geven en kijken op de tabbladen Services en Opstarten. Zelfs windows onderdelen die je niet nodig hebt kun je eventueel kwijtraken bij Configuratiescherm Software en voorlopig op de CDRom laten staan. Bijvoorbeeld Windows Messenger. Biedt defragmenteren, register optimaliseren, een systeemherstelpunt of het controleren van de overbodige programma's geen uitkomst en weet je helemaal niet waardoor het zou kunnen komen (ook niet door spyware of addware) dan Windows maar eens over de oude installatie heen herinstalleren. De fout in het onderdeel wordt daarmee vast hersteld en zo niet dan zegt dat wat over de toestand van Windows. Daar kan het dan niet aan liggen. Maak voor de herstelinstallatie even een backup van alle belangrijke bestanden, e-mails accounts foto's hi-scores enz.

Bedankt Ton en Alfred voor de hulp maar ik zet dit probleem even op een laag pitje omdat de computer van mijn zoontje even al mijn aandacht opeist (daar heb ik alleen nog maar een blauw scherm over).
Ik kom er later weer op terug maar bedankt voor de hulp tot zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan