foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bask185

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
telkens wanneer ik mijn computer opstart of windows verkenner gebruik (deze computer, mijn documenten etc) krijg ik de volgende foutmelding: C:/Windows/system32/config/Systemprofile/Desktop verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is.

mijn startbalk is grijs, sommige spellen werken niet, mijn afspeellijsten van WMP zijn gewist en bijna alle snelkoppeling zijn van mn beureaublad weg behalve deze computer, mijn documenten en prullenbak.

telkens wanneer ik mijn computer opstart of windows verkenner gebruik (deze computer, mijn documenten etc) krijg ik de volgende foutmelding: C:/Windows/system32/config/Systemprofile/Desktop verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is.

mijn startbalk is grijs, sommige spellen werken niet, mijn afspeellijsten van WMP zijn gewist en bijna alle snelkoppeling zijn van mn beureaublad weg behalve deze computer, mijn documenten en prullenbak.

is je pc wel virus/spyware vrij?

scan daar eens grondig op met je viruscanner en dan ook nog eens met malwarebytes & superantispyware

bedankt voor de hulp enzo, maar sommige problemen lossen zichzelf op. Ik heb net mn computer aan gezet en deze keer is er niets mis mee.

Het kan zijn dat windows zichzelf heeft gerepareerd, toen je een keer in windows was met andere user, heb dat wel eens vaker gezien bij een klant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan