Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seco

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
37
Beste mensen...

Even in het kort over mijn probleem.

Ik heb een nieuw Computer gekocht ( alleen ht systeem )
hier staat Viste Home Premium opgeinstalleerd, leuk en aardig.

nou heb ik 2 pc thuis, 1 draaid nog op een XP.
Mijn Netwerk verbinding ziet er alsvolgt uit:

ik gebruik alleen mijn modem, hiervan gaat de kabel eerst naar mn oude pc ( waarop XP geinstalleerd staat) daar heb ik mn verbinding gedeeld en gaat dan naar de nieuwe ( waar Vista op staat )

ik heb wel verbinding, kan surfen op internet maar als het komt op updaten van windows krijg ik dit fout:8024402C
er staat windows defender op ( stond er al op ) ook al zet ik dit uit kan ik nog steeds niet updaten ! heb overal gezocht maar kom er niet uit!

ow en het belangrijkste is ik kan niet op microsoft sites. waarschijnlijk iets dat hm blokkeerd?!

enig idee hoe ik dit kan oplossen AUB
 
Laatst bewerkt:
Heb je een firewall of internet security pakket geïnstalleerd?
Probeer het eens met de firewall(s) uit.


mvg leo
 
nee er staat alleen een firewall van vista en er ston defender op maar die zet ik ook uit. en nog doet hij ht niet..

heb allerlei teksten gelezen maar niets helpt. tenminste er staan op sommige over routers maar die gebruik ik niet.
 
Pred ik kan de microsoft sites ook niet bereiken
 
Laatst bewerkt:
Hoi Seco .
Sorry voor het verwijderen van mijn laatste bericht maar ik zoek nog even verder voor jouw probleem..
MVG..
Pred...
Edit.
Ik heb het voor je gecopieerd omdat jij de site niet kan openen zie hier de mogelijke oplossing voor jouw probleem ( wel in het Engels):

1.

Open Windows Update by clicking the Start button Picture of the Start button, clicking All Programs, and then clicking Windows Update.
2.

If your computer is managed by WSUS, you will see You receive updates: Managed by your system administrator near the bottom of the page.

If your computer is being managed by WSUS, you can connect to the WSUS server either at your work, or through a virtual private network (VPN). If this doesn't work, you can try connecting directly to the Microsoft Updates website by doing the following:


1.

Open Windows Update by clicking the Start button Picture of the Start button, clicking All Programs, and then clicking Windows Update.
2.

Click Check online for updates from Microsoft Update Service.


If the computer is connected directly to the Internet or to a home network (and never connected to a network at work), you might need to set Internet Explorer to automatically detect local area network (LAN) settings so Windows Update can go online to obtain updates. To do this, follow these steps:


1.

Open Internet Explorer by clicking the Start button Picture of the Start button, and then clicking Internet Explorer.
2.

Click the Tools button, click Internet Options, click the Connections tab, and then click LAN settings.
3.

Under Automatic configuration, select the Automatically detect settings check box, and then click OK.

If the problem persists after you have explored the options above, see this Knowledge Base article on the Microsoft Help and Support website or go to the Windows Update Support Center website to request support by e‑mail.

Help and Support search term: WindowsUpdate_8024402C
 
Laatst bewerkt:
Dank je Pred. dit had ik al geprobeerd maar ik probeer het zo toch door mijn verbinding (kabel) direct op mijn eigen pc aan te sluiten.. bedankt voor de moeite ik hoop dat ht lukt !
 
Ok dat is jammer, ik zal nog eens verder zoeken voor je mocht er iets anders uitkomen hoor je het van mij.
MVG..
Pred...
 
Hoi Seco nog even dit het schijnt dat je voor elk OS de update's apart moet installeren dus probeer dat eens.
Als ik het goed heb werk je in je netwerk met OS>> XP>> en>> Vista>> dus dat zou het probleem wel eens kunnen zijn die moet je elk apart updaten dat gaat niet in een update in je netwerk.
Pred...
 
Hoi Seco nog even dit het schijnt dat je voor elk OS de update's apart moet installeren dus probeer dat eens.
Als ik het goed heb werk je in je netwerk met OS>> XP>> en>> Vista>> dus dat zou het probleem wel eens kunnen zijn die moet je elk apart updaten dat gaat niet in een update in je netwerk.
Pred...

ik begrijp dit dus niet...
als ik mijn verbinding direkt overzet naar mijn VistaPC dan doet hij ht wel
maar als mijn verbind via XP PC komt doet hij raar:S maar ligt dat instelling nou denk je aan mijn (vista ) pc of aan de XP pc?

in dit geval is mn vraag wel opgelost..


nu loopt hij alleeen vast tijdens het downloaden
bedankt voor de moeite
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp dit dus niet...
als ik mijn verbinding direkt overzet naar mijn VistaPC dan doet hij ht wel
maar als mijn verbind via XP PC komt doet hij raar:S maar ligt dat instelling nou denk je aan mijn (vista ) pc of aan de XP pc?

in dit geval is mn vraag wel opgelost..
bedankt voor de moeite
Ik snap wel wat je bedoelt en dit is vrij lastig om zo op te lossen op deze manier omdat ik niet het zelfde netwerksysteem heb draaien als jij nu hebt, om precies uit te vinden waar het probleem zich voor doet . Nog even dit kan je deze link wel openen ? klik
En dan nog een vraagje het schijnt dus ook heel goed te kunnen maken te hebben met virussen CQ malware heb je al eens M Bam gedraaid ?

Pred...
 
Hoi Seco probeer sowieso eens een scan Met M Bam voor de zekerheid hier de link met de uitleg in het Nederlands.
Eerst prg updaten en dan kies je voor de snelle scan, alles wat M Bam dan vind kan je op zeker veilig verwijderen.
S6 vast.
MVG..
Pred...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan