foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Ik krijg steeds de foutmelding dat de hardware niet kan worden geinstalleerd, terwijl ik niets aan het installeren ben ).

WAAR kan ik vinden WELK PROGRAMMA dit veroorzaakt===HINDERLIJK.

Kijk eens in apparaatbeheer of er vraag- of uitroeptekens staan.

Hoi,
wanneer is het probleem begonnen? Welk besturingssysteem heb je? Je had het beter in de sectie besturingssystemen kunnen zetten want het heeft wellicht met je register te maken.
Laat Ccleaner je register eens opschonen.
Succes.

Mod edit

Afhankelijk van probleem en daarbijbehorende oplossing zal topic evt verplaatst worden naar een juiste sectie.

Hoi,
wanneer is het probleem begonnen? Welk besturingssysteem heb je? Je had het beter in de sectie besturingssystemen kunnen zetten want het heeft wellicht met je register te maken.
Laat Ccleaner je register eens opschonen.
Succes.

Gebruik windows XP , ik weet niet wanneer het begonnen is, het begon gewoon.Herschaalde kopie van ScreenShot002.jpgHerschaalde kopie van ScreenShot003.jpgHerschaalde kopie van ScreenShot002.jpgHerschaalde kopie van ScreenShot003.jpg

Er is iets fout gegeaan met je screenshots te plaatsen,bij het maken v.e. screenshot moet je de Alt+Prt Scr gebruiken om alleen van het actieve venster (in dit geval jouw foutmelding) een screenshot te maken.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan