Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

malawi

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo

Ik krijg elke keer een foutmelding. Zie bijlage. Waar kan ik dit probleem vinden. Heb al tig keer betreffende velden gecontroleerd. Maar zie niets verkeerd.

Malawi

Bijlagen

Als je voor de prijs van de meest onleesbare schermafbeelding gaat, dan gooi je hoge ogen :)
Maar hij is nog nèt leesbaar te krijgen, dus we weten nu dat er een probleem is met een LokatieID in de tabel tblLokatie. En eigenlijk is die boodschap wel helder. Je probeert iets te doen met een niet-bestaand record. Wat? Onmogelijk te zeggen zonder de db erbij.

Moest het bestand kleiner hebben als 100kB. Maar het probleem is opgelost. Bestaande tabel verwijderd en opnieuw aangemaakt en gekoppeld. Zal waarschijnlijk een typefout zijn geweest, welke ik echter niet kon ontdekken. Wel heb ik nu het volgende probleem met de keuzelijst met invoervak. Als ik een plaatsnaam selecteer werkt het prima, wil ik echter de plaatsnaam intypen dan krijg ik de foutmelding
HTML:
De tekst die u hebt ingevoerd, is geen item in de lijst
. Heb allerlei plaatsen geprobeert die in de lijst staan maar steed hetzelde probleem. Waar ik in zoeken om het probleem eventueel op te lossen.

Bij voorbaat dank,

Malawi

Zelfde antwoord: kunnen we zo niks van zeggen. Op zijn minst moet ik dan weten hoe je de keuzelijst opbouwt (de SQL die gebruikt is) en weten of en zo ja aan welk soort veld je hem koppelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan