• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding

basblok

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2011
Geacht Forum,
Ik probeer de gegevens aan te passen naar een nieuw seizoen maar krijg deze foutmelding.
Wat doe ik niet goed, of staat niet goed.
Graag een antwoordje retour.

1750064795203.png

Bijlagen

Wat is de foutmelding en welk werkblad had je op dat moment actief?

Ik was eerst bezig de kolom met de speeldagen aan te passen naar het komende seizoen.
De teams zijn ongewijzigd.
Daarna op eerst op 2 geklikt en daarna opnieuw een uitdraai gemaakt door op 1. te klikken.

Bijlagen

• 1750067182812.png
    1750067182812.png
    9,8 KB · Weergaven: 10
We zie in de eerste post waar de foutmelding zich voordoet, maar.... wat is de foutmelding?

de foutmelding betekent dat er op het actieve werkblad geen tabel is waarvan cel G3 deel uitmaakt.

Ik zal proberen of ik een koppeling naar die tabel kan krijgen: ='8119'!BB4 maar weet niet of dat juist is en ook kan.

Van alles geprobeerd, zonder resultaat; ik geef het op.
Laten we er maar stoppen, misschien vind ik nog ergens een mooi voorbeeld waarmee ik verder kan.

Ik ben al een heel stuk verder: de procedure voor een nieuwe competitie is foutloos gegaan, dus hier geen storing meer. Maar het blad Competitie District 61 wordt evenwel ( nog ) niet ververst.
Is dat ook nog op te lossen?

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan