Foutmeldingen bij opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraan71

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Berichten
5
Wie kan mij uitleggen wat er fout is in m'n pc. En hoe krijg ik het opgelost?

Ik krijg de volgende meldingen:

De database kan niet worden bijgewerkt.Er is niet genoeg vrije ruimte op de schijf of een ander programma heeft de database vergrendeld.Maak schijfruimte vrij of verwijderd Google desktop en installeer het opnieuw. D 80070020.5.9.911.3589

Ik heb voldoende schijfruimte volgens mij. En hoe herstel ik Google desktop? En wat zijn die getallen?

ook heb ik de melding:

Er is een fout opgetreden bij het laden van C:/documents en settings/[naam gebruiker]/application data/messenger/drivers/igfxSys.dll
Kan opgegeven module niet vinden.


Hebben deze twee meldingen ook invloed op m'n Outlook, want die blijft ook hangen bij het opstartscherm.
Wie oh wie kan me zsm helpen, want ik ben erg onthand zonder outlook!

Bedankt alvast.
Wijbricht
 
Hoi !

Foutcode's met D 80070020 krijg je wanneer om onduidelijke reden auomatische update's geblokkeerd worden, bijv. door een virus of te strakke instelling van je firewall.


Dit wordt bevestigd door de 2de foutmelding; je hebt waarschijnlijk via MSN een besmetting opgelopen.

Zie hier: http://www.prevx.com/filenames/X697053762920876344-X1/IGFXSYS.DLL.html hoe die te verwijderen.

Greetz,

Harry.
 
outlook

Dank voor je tip Harry, maar heeft dit ook te maken met het niet opstraten van outlook?
 
Hoi !

Ik zou die rommel eerst maar es verwijderen; heb je daarna nog problemen zien we wel verder.

Greetz,

Harry.
 
ik probeer Prevx te verkrijgen, maar moet dan ff 25.- betalen.kan dat niet anders?
Feit isw el dat er 2 threats zijn na een scan.

gr.Wijb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan