bij het opstarten van de computer die draait onder windows XP krijg ik volgende foutmeldingen :
"Windows kan het bestand C:\Program niet vinden.
Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op Zoeken."
dan klik ik "OK" aan en vervolgens verschijnt :
"Kan het bestand C:\Program, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand in het register."
dan klik ik "OK" aan en vervolgens verschijnt dezelfde waarschuwing voor het bestand Files\KEVIN\kevin.exe
vervolgens start de computer normaal op
hoe kan ik deze foutmeldingen voorkomen?
"Windows kan het bestand C:\Program niet vinden.
Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op Zoeken."
dan klik ik "OK" aan en vervolgens verschijnt :
"Kan het bestand C:\Program, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand in het register."
dan klik ik "OK" aan en vervolgens verschijnt dezelfde waarschuwing voor het bestand Files\KEVIN\kevin.exe
vervolgens start de computer normaal op
hoe kan ik deze foutmeldingen voorkomen?