Foutmeldingen IE en E

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seabert

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
131
Hallo, ik heb rare foutmeldingen. De ene komt als ik Internet Explorer open en de ander komtals ik een gewone windows map open (zie links)
Ik kan wel gewoon verder werken met deze foutmeldingen dus ik weet net waarom ze er staan :(
Als ik op sluiten klik dan kom ik weer op bureaublad en kan gewoon verder gaan maar krijg dan ook weer die foutmelding.
Foutmeldingen:

Foutmelding Explorer
Foutmelding Internet Explorer

Alvast bedankt,

SeaB
 
Dat zijn gewoon bugs in IE, het gemakkelijkste is om het melden van fouten gewoon uit te zetten. Nog beter zou je er aan doen om IE helemaal niet te gebruiken en over te stappen op FireFox:

http://mozillanl.mozdev.org/
 
Misschien te simpel, maar heb je SP2 al geinstalleerd ?
 
@ Jozo: ja miss wel een btj erg simpel gedacht van Frederik ik heb eigenlijk weinig aan dat antwoord.
en nee ik heb geen SP 2 geinstalleerd

Ik heb nu ook een Hijack This log geplaatst ik wacht dat nog even af. Daarna kijk ik weer naar die foutmeldingen.


MzzL
SeaB
 
Je kunt het ook eens proberen op te lossen met Start > Uitvoeren > sfc /scannow.
Hiervoor heb je - als er fouten worden ontdekt - wel de cd-rom met XP nodig.
Hier vind je wat meer uitleg.

Guus.
 
Met simpel doelde ik op mijn eigen sugestie (SP2 installeren), misschien dat na installatie het probleem weg is.

Ook kan je iefix proberen, repareerd IE en doet sfc /scannow.

http://www.mvps.org/sramesh2k/IEFIX.htm
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties maar het probleem is al opgelost. Dit is opgelost door een aardig persoon genaamd Buffy die mijn hijack heeft nagekeken en toen ik de foute dingen had weggehaald bleek het probleem opgelost te zijn...
Srry ik zal de volgende keer wel eerst een hijack this plaatsen voordat ik een vraag stel

Maar als iemand dezelfde problemen heeft moeten ze dus eerts ff hijack this plaatsen:p

MzzL
SeaB
 
Srry ik zal de volgende keer wel eerst een hijack this plaatsen voordat ik een vraag stel

kun je toch ook niet weten.
spyware is vaak de oorzaak van veel vreemde problemen.
fijn dat het weer oke is :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan