foutmeldingen in logboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Berichten
2.973
Naar aanleiding van een eerdere post hier wil ik het volgende vragen. Als ik via systeembeheer mijn logboeken open en dan kijk bij systeem en toepassing val ik achterover van de foutmeldingen en waarschuwingen, zo te zien elke keer dat ik mijn computer opstart. Mijn systeem werkt normaal. ik stuur een bijlage mee om dit toe te lichten.
Wat kan hiervan de reden zijn?
 

Bijlagen

  • sjotje8.jpg
    sjotje8.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 43
Thnx voor je antwoord, maar dit verwijst naar windows 2000. Ik heb xp en ik kan niet uit je artikel halen of het ook geldt voor xp. Bovendien:"The Resource Kit tools are not localized. They are written and tested in English only. Using these tools with a different language version of Windows 2000 might produce unpredictable results". Da's op zich ook geen vrolijk bericht.
 
heb hier op windows xp (engels) het tooltje wel geinstalleerd en gebruikt.

heb echter geen garanties voor je.

zie bijlage.

pe.
 

Bijlagen

  • screenshot017.jpg
    screenshot017.jpg
    46,1 KB · Weergaven: 22
OK. Maar ik heb xp nederlands. Zolang mijn computer geen kuren vertoont probeer ik dit maar niet. Thnz again.
 
Hoi hendricus,

In Systeembeheer vind je ook Services. Zet daar Performance Logs and Alerts eens uit en kijk dan over een paar dagen nog eens.

Groetjes,

Pieter
 
Done so, Pieter.
Ik check 'm morgen even en daarna over een week, wegens vacantie afwezig. Thnx alvast.
 
ik haal 'm even terug. Ik zie toch nog per dag (ongeveer) een application error. Ik weet niet wat dat is, mijn systeem blijft goed werken. Zie wederom bijlage.
 
Sorry, bijlage.
 

Bijlagen

  • sjotje1.jpg
    sjotje1.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 24
Hoi Hein,

Staan er nog wetenswaardigheden vermeld als je op zo'n melding dubbelklikt?

Groetjes,

Pieter
 
In de bijlage zie je de steeds terugkerende beschrijving bij de eigenschappen.Hinderen doet 't niet!. De eerdere foutmeldingen ( perflib en perfnet) zijn inderdaad weggebleven.
Wat het belang is van de ieexplore mededeling weet ik eigenlijk niet.
 

Bijlagen

  • sjotje2.jpg
    sjotje2.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 26
Hein,

Kun je eens kijken of het steed mshtml is die de fout veroorzaakt?
En lopen er dan inderdaad ook IE venster(s) vast?

Groetjes,

Pieter
 
Hoi Pieter,
had 'm al op opgelost gevinkt, we gaan gewoon verder. Op 7 en 8 mei geeft het logboek geen foutmeldingen. Op 5 en 6 mei was idd mshtml de oorzaak ( op 24 april was het SWAT IT- maar die is er allang weer af
biggrin.gif
).
Waarom de melding er niet meer staat op 7 en 8 mei weet ik niet, ik zit elke dag te internetten. Wat bedoel je precies met vastlopen van IE vensters?
 
Normaal gesproken als IE vastloopt, merk je dat duidelijk omdat dan ook de vensters gesloten worden met een foutmelding. Maar ik zie net je vraag op Wilders staan, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
We wachten dat eerst wel even af.

Groetjes,

Pieter
 
Ook op 9 en 10 mei stonden er geen foutmeldingen in het logboek. Waardoor deze meldingen zijn gestopt kan ik niet achterhalen. Maar goed...het logboek blijft schoon, dus vraag voorlopig opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan