Foutmeldingen ondanks spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

engeltjex

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
hoi,..

Ik heb net spybot gedownload maar de foutmeldingen zijn er nog!

De geeft de eerste foutmelding aan:

RUNDLL
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van
c:\windows\ivmmreg32.dll
kan opgegeven module niet vinden.

en bij de tweede staat er:
naam-> Wbutton en daar onder staat:
Can not load Hotkey.sys!

Nogmaals titel aangepast. Kies een titel die wat over je probleem verteld. Alleen "XP" doet dat niet.

maakt dat wat uit, kunnen jullie mij hier niet mee helpen! Ik dacht dat deze site gemaakt was om elkaar te helpen met problemen!!

Kunnen jullie me nou alsjeblieft helpen :confused:

Dat maakt heel veel uit ja. Stel je voor dat iedereen die XP heeft dat als titel gebruikt. Dat wordt dan lekker onoverzichtelijk. Niemand voelt zich aangesproken bij een titel als XP.

Neem je de titel zoals ik die voor je gekozen heb, dan komen diegene die zich in Spyware verdiepen vanzelf.

En hulp geven is geen verplichting hier.

Geplaatst door engeltjex
Ik dacht dat deze site gemaakt was om elkaar te helpen met problemen!!

Dat is ook zo. Maar heb je in je vorige topic gedaan wat maikel9 heeft aangehaald ???.

En aub een beetje gematiger. Wij zijn ook maar mensen.

ja klopt jullie hebben gelijk... maar ik ben nog een beginneling wat betreft computers!!
ik heb die adware gedraaid en spybot heb ik gebruikt maar ik kom er echt niet uit.. ik krijg nog steeds dezelfde foutmeldingen en dat hulp geven hier niet verplicht is begrijp ik. Maar mocht iemand mij kunnen helpen dan ben ik daar heel erg dankbaar voor!

hoi, kreeg net een mailtje van jullie .. en nee het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik weet niet hoe ik het kan herstellen :(

Geplaatst door engeltjex
hoi, kreeg net een mailtje van jullie .. en nee het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik weet niet hoe ik het kan herstellen :(

Maar heb je nu exact gedaan wat maikel9 heeft voorgesteld ????

ja voor de helft :confused:
maar maar kan het niet zo zijn dat het iets met de besturing te maken kan hebben ofzo :rolleyes:
hotkey en rundll :confused: :confused:
want volgens mij is het geen spyware ofzo...

dat is volgens mij wel spyware, alleen half verwijderd. Op het moment dat het geladen wordt krijg je die melding, omdat de bestanden er niet meer zijn, dus niet geladen kunnen worden. Als de foutmeldingen zich alleen voordoen bij het opstarten van windows, dan kan je in start>uitvoeren msconfig typen, dan tabblad opstarten kiezen en de betreffende vinkjes verwijderen die voor hotkey staan.

ik heb net gekeken.. ik heb hotkey uitgevinkt.. maar rundll staat er niet bij!

en bij hotkey staat er: C:lprogra~1\launch Manager\hotkeyapp.exe

en ik ga de pc nu opnieuw starten kijken wat er gebeurt

nou ja... nu is het nog erger geworden :eek:
en als ik stysteem herstel ga starten? verdwijnt het probleem dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan