Foutmeldingen onderdrukken in Webbrowser object

Status
Niet open voor verdere reacties.

HermanH

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2004
Ik ben een programma aan het maken in Access 97, waarin verwezen wordt naar internetpagina's met onderdelenlijsten van machines. Deze onderdelenlijsten worden op internet getoond als venster binnen een web-pagina.
Bij het benaderen van die onderdelenlijst in een webbrowser element, krijg ik wel de lijst te zien. Het vervelende is dat de volgende foutmelding verschijnt:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina
Regel: 137
positie: 2
Fout: 'Parent.right_tabel' is leeg of geen object
Code: 0
URL: http://ipm.wuerth.com/ipmDE9/php/er...1D&PHPSESSID=328651548ac29ff07eb9d8d3656b6fb5

Wilt u toch doorgaan met het uitvoeren van dit script?

Ik ben niet geinteresseerd in de rest van de oorspronkelijke pagina. De foutmelding wil ik dan ook niet zien in mijn programma.
Kan ik deze foutmelding onderdrukken of geautomatiseerd met "Nee" beantwoorden?
Hoe doe ik dat?

De PC's waarop dit programma moet gaan draaien werken op Windows 98 en (helaas) op Windows Me. Mogelijk komt daar op korte termijn een PC op Windows XP bij. Vanaf de Windows XP PC wordt normaal geen gegevensinvoer/wijziging gedaan. De data wordt gescheiden van de programma-code, zodat eventueel een Access 2000 of Access XP versie gemaakt wordt voor de XP machine. Op alle machines draait slechts 1 versie van Access.

-----------------
Met vriendelijke groeten,
HermanH

In IE 6.0 was de optie om fouten in scripts niet weer te geven ook uitgeschakeld. Desondanks toch deze foutmelding.

Het vreemde is dat IE 6.0 deze foutmelding niet krijgt bij het openen van dit scherm.

Geen ervaren Access-gebruikers op dit forum?

Is er in Access misschien ook ergens een optie om dergelijke foutmeldingen te onderdrukken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan