foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob538

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
hallo ik krijg foutmeldingen zoals FVP sys.32 en ga zo maar door wat kan ik hier aan doen ?

Wat zijn de volledige foutmeldingen ?
En wanneer krijg je ze ?

foutmelding

als ik de computer opstart krijg ik dit telkens weer en ook vaak als ik internet pagina wil openen en dan herhaalt dat zich...

in FVProtect.exe is een fout opgetreden

windows kan het bestand c:\windows\system32\cmd32.exe niet vinden

Googlen brengt mij als resultaat veel W32.Netsky.P@mm informatie :(

Ik denk dat je besmet bent met een virus.

Ga HIER naartoe, klik in het menu op "Online Virusscanners" en draai enkele online virusscans die daar staan :)

Laatst bewerkt:
ik krijg ook nog telkens de foutmelding runtime error iexplorer

Heb je de instructies van Jozo al uitgevoerd?

Kan ook iets met Nav te maken hebben, ik heb ook zoiets gehad, kon hem wel uitzetten (niet laten opstarten) maar was volgens mij geen virus. (net nieuw systeem)

Geplaatst door bas007gsm
Kan ook iets met Nav te maken hebben, ik heb ook zoiets gehad, kon hem wel uitzetten (niet laten opstarten) maar was volgens mij geen virus. (net nieuw systeem)

Vaag bericht bas007gsm, "kan ook iets met nav te maken hebben"....

Gezien de foutmeldingen die rob538 vermeldde, lijdt het geen enkele twijfel dat er diverse virussen op zijn systeem staan.
Rob538, scan met de in de andere berichten genoemde scanners en tooltjes en zorg alsjeblieft dat je een virusscanner krijgt en up-to-date houdt.

ja das waar, maar ik wilde aangeven dat het niet perce een virus in eerste instantie is geweest... maar dat hij er een virus op heeft is duidelijk!

Geplaatst door rob538
als ik de computer opstart krijg ik dit telkens weer en ook vaak als ik internet pagina wil openen en dan herhaalt dat zich...
in FVProtect.exe is een fout opgetreden
windows kan het bestand c:\windows\system32\cmd32.exe niet vinden

Lijkt mij toch wel een virus probleem :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan