foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

streamtec

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2003
Hoi
De laatste tijd heb ik vaak van een "blauw" scherm met allerlei foutmeldingen.
Of "systeem is bezet" of "instabiel"
Tevens sinds kort tijdens het spelen van een spel (download van Gold Miner) krijg ik de melding
Ccapp dit programma heeft een ongeldige bewerking enz.
Ccapp is iets van Norton?
Weet iemand wat er aan de hand is?
Gaarne begrijpelijke taal.
Bij voorbaat dank

Mogen we uit je opmerking mbt Norton concluderen
dat je een Norton programma hebt draaien ?
Indien ja,welke ?

Volgens het "leesvoer" van SJJ wordt het veroorzaakt door e-mails sturen en scannen i.v.m. een firewall.
1. heb geen firewall
2. fout treedt niet op tijdens versturen, ontvangen of scannen van e-mail.
Dus daar ligt niet de oorzaak naar mijn bescheiden mening wat betreft Ccapp
Wat kan iemand mij vertellen over die andere foutmeldingen (blauwe scherm e.d. staat los van problemen met CCapp

Geplaatst door streamtec
Hoi
Ja heb inderdaad Norton 2004

Daar schieten we weinig mee op. Bedoel je Norton AntiVirus 2004? Of Norton Internet Security 2004? Of Norton Systemworks 2004?

Geplaatst door streamtec
Blijkbaar is mijn vraag niet interessant genoeg

U had verwacht dat we 's avondslaat gelijk een pasklare oplossing voor u hadden ?
Excuses dat wij niet aan uw verwachtingen voldoen.

:p :p :p

Compaq?

Hallo,

Wij hebben dit probleem hier ook, maar er draait geen enkel Norton programma momenteel hier.

Wel heeft er even een firewall gedraaid, die heb ik weer verwijdert omdat ik die al verdacht van die foutmeldingen.

De foutmeldingen blijven echter nog steeds komen.

Kan het zijn dat Ccap iets van Compaq is?
Hier staat namelijk een Compaq Pressario, vandaar de vraag.

Groeten,
John.

Re: Compaq?

Geplaatst door johnw55
Hallo,

Wij hebben dit probleem hier ook, maar er draait geen enkel Norton programma momenteel hier.

Wel heeft er even een firewall gedraaid, die heb ik weer verwijdert omdat ik die al verdacht van die foutmeldingen.

De foutmeldingen blijven echter nog steeds komen.

Kan het zijn dat Ccap iets van Compaq is?
Hier staat namelijk een Compaq Pressario, vandaar de vraag.

Groeten,
John.

ccapp is beslist een proces dat bij Norton hoort; het is nodig voor de autoprotect-functie en het scannen van e-mail.

Jij schrijft echter over ccap, met één p dus. Dit zou een worm kunnen zijn, een virus dus. Doe eens een online scan: http://housecall.antivirus.com/

Bedankt!

Bedankt voor je reactie, Buffy!

Ik heb de online virus scan uitgevoerd en er zijn geen virussen gevonden.

Het blauwe scherm met de foutmeldingen komt hier meteen als we een cd in station D doen en die proberen te lezen.

Ik heb via het configuratie - scherm station D al eens verwijdert en dit opnieuw laten zoeken en aanmaken door het systeem, dit mocht echter niet baten.

Ik zal de boodschap eens overnemen en deze meldingen doorgeven, misschien ziet iemand iets "herkenbaars" en kan er misschien zo een oplossing uit komen.

Nogmaals bedankt zover!

Groeten,
John.

Zoek eens op je pc (start > zoeken > naar bestanden of mappen) naar norton en daarna symantec en verwijder alles
Doe het zelf in de register editer (start > uitvoeren > type regedit ok > bewerken > zoeken > iedere keer F3 om verder te zoeken)

Norton verwijderd en opnieuw geïstalleerd maar probleem blijft. Alleen tijdens het spelen dus van dat spel zoals in begin bericht.
Vanaf dat ik dat spel op pc heb doen zich die problemen voor.
Tevens foutmelding van "Lucomserver"
Krijg helaas geen antwoord van Symantec

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan