Foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
282
Hoi allemaal,

Mijn laptop (Acer Aspire 7740G) loopt op het moment een beetje te klooien. Mijn virusscanner (Avira) gaf vandeweek aan de lopende band (letterlijk!) meldingen, dus heb ik die een uitgebreide scan laten doen. Hier kwamen 15 detecties. Vervolgens heb ik nog een online scan laten doen door Panda. Hier kwam niks meer uit. Nu krijg ik bij het opstarten een tweetal foutmeldingen. Ik vermoed dat dit komt door de gevonden virussen, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. Mijn vrouw heeft de laatste tijd voornamelijk aan de laptop gezeten, en klikt alle meldingen gewoon weg :rolleyes:. Ik heb al systeemherstel gedaan, maar dit hielp niet. Sowieso had ik nog meer vreemde dingen. Bij opstarten deed mijn touchpad het niet meer, na nogmaals opstarten deed deze het wel weer maar deed de wifi verbinding het niet meer (maar met mijn telefoon kon ik wel via wifi internet op). Na nogmaals opstarten was ook dit hersteld. Maar goed, de meldingen. Bij beide meldingen wordt vermeld:

Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van [melding] Kan opgegeven module niet vinden.

De modules waar het om gaat zijn:

C:\users\linda&~1\appdata\roaming\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\scantd~1.dll

c:\users\linda&~1\aload13.dll

Wie kan me helpen aan een oplossing? Alvast bedankt voor de hulp.

Groet,
Ramon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan