foutnummer: 0x800CCC0D hotmail in microsoft office outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

PEPEEE

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
12
ik heb het zelfde probleem
foutnummer: 0x800CCC0D outlook connector 32 bit is geinstalleerd maar dat doet precies niet veel.
de link heb ik gelezen. veel mogelijke oorzaken en toch ook een beetje chinees.
ik vermoed dat het het te maken heeft met het adres van de hotmailbrowser die misschien geweizigd is . tips?? juiste adres..?

groeten peter
 
Welkom,

Ik heb je bericht verzet, het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic, tevens haal je een oud topic omhoog.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Met Outlook connector, hoef je enkel je ccoutn gegevens in te vullen. Outlook connector doet de rest.

Is je Outlook 2003 wel up to date, dus inclusief het Office servicepack?
 
bedankt voor de reactie.
Is het office service pack geinstalleerd zeg je..? ik heb net een nieuwe pc geinstalleerd met windows 7 service pack 1 cd en heb nog een oud office 2003 cdtje gevonden met activeringssleutel. Die heb ik er op gezet en verder laat ik alle updates lopen die voorgesteld worden. is dat niet genoeg? die outlook connector heb ik el enkele keren gedeinstalleerd en geïnstalleerd zonder resultaat.
groeten peter
 
In Outlook even onder "Help > Info" kijken. Staat hier boven in het scherm Outlook 2003 SP3?
 
ik heb het even nagekeken . blijkbaar wel sp3 dus dat zou ok moeten zijn. De bug is nog niet gevonden...

Misschien een domme vraag maar ik moet nog veel leren ...hoe zit dat eigenlijk met survicepacks . Als je de laatste installeerd heb je dan alles of moet je ze allemaal hebben? .
groeten peter
 
Als jouw inkomende mail server verkeerd is ingesteld, krijg je een 0x800CCC0D foutmelding.
oeaccountproperties.png
 
hotmail koppelen aan outlook lukt niet

En nee het is nog niet opgelos.
Ondertussen wist er mij iemand te zeggen dat het afhankelijk van de versie outlook die je hebt ook kan zijn dat het gewoon niet lukt.
Al verloopt invoeggen van knipsels rechtstreeks in hotmail niet zo vlot als bij outlook, ik ben niet direkt van plan om een outlook te kopen . En hoop alsnog het ding aan de praat te krijgen. die outlook connector lukt dus niet , en manueel instellen weet ik niet waar ik wat moet invullen en aanklikken. Heeft er iemand zin dit eens te overlopen?
groeten p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan