Foutnummer: 0x800CCC17 in Windows mail.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Q45
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Q45

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Hallo,

Ik krijg de Foutmelding: 0x800CCC17 als ik Windows Mail open. Ik kan geen email ontvangen terwijl dit in mijn webmail wel gebeurt.

Ik krijg ook een popup scherm waarin wordt gevraagd naar gebruikersnaam en wachtwoord. Waar kan ik deze vinden?

Zou iemand mij hiermee verder kunnen helpen? Ik weet echt niet wat ik hier mee moet.

Alvast hartelijk bedankt.

Q45

Verwijder het opgevoerde account eens in Windows Mail en voer het opnieuw op.
Of loop de instellingen na via Extra, Accounts, Emailaccountnaan, Eigenschappen.

Controleer nog even bij je Provider (welke) hoe alles ingesteld moet zijn m.b.t. TE ONTVANGEN MAIL.

Hallo Aptje,

Bedankt voor de snelle reactie. Mijn Internet Provider is Online.

Ik heb zojuist de account verwijderd en opnieuw ingesteld.

Nu krijg ik echter de volgende melding:

De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.online.nl', Server: 'pop.online.nl', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F

Weet jij hier een oplossing voor?

Alvast hartelijk bedankt,

Q45

Sorry, Sorry en nog eens Sorry

Hallo Aptje,

Ik heb de gratis versie van Avast. Ik heb deze net gedeïnstalleerd en weer op nieuw geïnstalleerd.

In mijn webmail stonden meer berichten dan in Windows Mail. Nu zijn de berichten in Webmail van Online ook gestopt.

Ik heb contact opgenomen met Online en er zijn server problemen bij Online.

Dus nogmaals sorry dat ik je hiermee heb lastig gevallen en bedankt voor je hulp. Ik heb er in ieder geval wel weer dingen van geleerd.

Q45

Dus het is weer opgelost?
Vergeet dan niet om de status op opgelost te zetten! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan