Foxconn moederbord SiS 6627 MA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt Driver Cleaner?
Wannaar die ze niet ziet zijn ze inderdaad helemaal weg.
Als je soms, voordaat je die Netgear gebruikte, een ander merk wireless usb stick gebruikt heb, kijk dan ook even of daar geen driver-resten van zijn.

Alles schoon? Dan de nieuwe installatie straten zoals aangeven op de site van Netgear:

http://kbserver.netgear.com/release_notes/d102794.asp

Er was geen andere op deze computer heb van de week nog geformateerd.

Hoe kan ik nu naggan geen blauwe schermen te krijgen? Had het van de week hoofdfzakelijk als ik met Newsleacher bezig was. Ook als ik niet in de buurt was bij downloaden. Weet niet wat er gebeurde. Misschien dat ie keek of er nieuwe mail was.

Heb overigens ook uiteindelijk in de BIOS de optie gevond om USB aan te zetten. Maar vreemd genoeg helpt dat ook niet. Als ik het aanzet zegt ie bij het opstarten dat er geen keyboard aanwezig is PRESS F! om door te gaan of DEL om naar de BIOS te gaan. Maar zonder toetsenbord lukt dat niet.

Of je nu nog blue screens krijgt is een kwestie van proberen en afwachten.

V.w.b. usb keyboard, daar de drivers van geinstalleerd?

Ben aan het downloaden met newsleecher en heb van alles tussendoor gedaan maar het goed nog goed. Ook nu ik antwoord is die nog aan het downloaden. Ik begin optimistisch te worden...

Ja heb vanmorgen nog de nieuwste opgehaald voor toetsenbord en geinstalleerd. Maar geen verbetering.

Het is een SilverCrest van Lidl. Op zich werkt het prima.

Of je nu nog blue screens krijgt is een kwestie van proberen en afwachten.
V.w.b. usb keyboard, daar de drivers van geinstalleerd?

Dacht dat ik nog een reactie had geplaatst maar zeker iets fout gegaan.

Kreeg net weer een blauw scherm Newsleecher was bezig aan het downloadenen ik deed iets met het toetsenbord.

Het is een Silvercrest toetsenbord van Lidl,

Joop

Welk toetsenbord is het precies? Er staan er meerdere op de SilverCrest site

Het is de MK10-nl

Op mijn oude computer deed ie het prima. Ook de DEL toets om in de BIOS te komen.

Ben uren aan het klooien geweest.

Het probleem kan ik alleen oproepen tijdens het downloaden. Het treedt dan op bij het per ongeluk gebruiken van meer dan één toets te gelijk.

Heb het draadloze moederbord van het systeem gehaald en ook de driver maar ook bij een ouderwets draadloos toetsenbord haat het fout. Lijkt dus een probleem toetsenbord <--> computer te zijn.

Als ik niet download kan ik alle toetsen tegelijk drukken zonder dat het scherm blauw wordt.

Joop

Ben even weg geweest en ondertussen was Newsleecher aan het downloaden. Jammer genoeg vond ik bij terugkeer weer zo'n blauw scherm. Niemand heeft dus een toets aangeraakt. Kan zijn bij mailchecken. Begin moedeloos te worden.
Drivercleaner laat geen drivers voor het toetsenbord en/of muis zien.
Ik gebruik nu een oud Trust toetsenbord 3010A en de 12024 silvercrest muis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan