Foxconn SLI???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jevon

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo techneuten,

Ik zit al een tijdje te twijfelen over een nieuwe videokaart. Momenteel heb ik een 260GTX van XFX. Eerst was ik van plan een 480GTX te kopen, maar dat vond ik toch wel een hoop geld. Vervolgens kwam bij mij het idee op om gewoon nog een 260GTX te kopen en deze in SLI te zetten?!:eek:

Afijn, zo gezegd zo nog lang niet gedaan:confused:. Ik naar de nVidia site om wat informatie te winnen over SLI. 260GTX was SLI ready, nu mijn moederbord nog en dat is waar mijn vraag over gaat.

Ik heb een Foxconn N15235, heb al op het internet gekeken of SLI modus mogelijk was, maar echter niet echt iets nuttigs gevonden.

Mijn vraag is dus, of iemand mij kan vertellen of mij moederbord SLI ondersteunt:D?¿

Gr,

Jevon

Hoi...

Idd ff lastig te vinden.Zoals ik nu zie zit jou bordje in een merk pc.En zou die maar 1 pci-e slot hebben.
En dus geen sli ondersteuning.

En als jij je kast open maak en maar 1 slot zie weet je het zeker.:-)
Bij mij 99,9% zeker dat niet kan

Laatst bewerkt:
Hoi...

Idd ff lastig te vinden.Zoals ik nu zie zit jou bordje in een merk pc.En zou die maar 1 pci-e slot hebben.
En dus geen sli ondersteuning.

En als jij je kast open maak en maar 1 slot zie weet je het zeker.:-)

Klopt het is een Alternate PC +- 1 jaar geleden aangeschaft. Ik heb wel 2 PCIe sloten, betekend meteen dat, dat SLI mogelijk is:o?

Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval!

Gr,

Jevon

Pci-e of pci??
Het genoemde bordje van jou kom ik op het www tegen met 1x pci-ex16 en 2x pci.(en evt 1x pci-e x1)

Gaan we het ff anders doen.Download pcwizzard en plaats eens wat gegevens van het bord.

klikkerderklik

Laatst bewerkt:
Ik heb;

PCI-E1 en PCI-E2, dus 2x PCI-E.

PCwizzard is aan het installeren, post zo de gegevens.

Bijlage:
Afbeelding van moederbord
Resultaat PCWizard

Is het goed of slecht nieuws? :D

Bijlagen

• PCwizzard.jpg
    PCwizzard.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 52
  • Moederbord.jpg
    Moederbord.jpg
    74,4 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Slecht nieuws...

P43A01-(8KS2H)v1.1 is een crossfirex bordje en dus dan aleen voor Ati/amd en niet voor nvidea sli

Laatst bewerkt:
Oh wat een pech, toch maar de 480GTX dan:love::shocked:.

Bedankt voor de snelle hulp, zal helpmij.nl ook helpen met een donatie :D.

Keep up the good work!

Gr,

Jevon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan