foxit reader

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik werk met veel plezier met Foxit Reader, je kunt ermee onderstrepen en markeren. bij een pdf die ik ophaalde heb ik een probleem. als ik dit wil doen krijg ik steeds teveel. bij markeren neemt ie 3 tot 4 regels tegelijk en bij onderstrepen is de streep ook 3 tot 4 keer zo dik (en overlapt de tekst). is dit oplosbaar?

Is het oorspronkelijke formaat van de PDF niet heel klein waardoor je lijnen dikker zijn.
Ik heb verder geen ervaring met Foxit Reader, ik gebruik zelf altijd PDFXchangeviewer.

Groeten Marcel

Kun je de PDF hier posten ?
Of staat er gevoelige info in ?

Groeten Marcel

wil ik best doen, maar zo direct moet ik weg.
het is een groot bestand, ik heb -met veel pijn en moeite- hier wel eens wat gepost maar nooit zo iets groots. mag ik het je ook e-mailen eventueel?

Nee, ik heb niks gehad hoor.
(Hoe groot is groot ?)
Heb je geen Skydrive hotmail ?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
ik moet even zoeken welk bestand het is, ik gebruik er vele tientallen nu. wat is skydive hotmail? kan ik ook gewoon mailen?

Als je hotmail hebt of .live dan heb je een skydrive waar je files in kunt bewaren.
vervolgens kun je kiezen of de map die de files bevat openbaar moet worden.
Dan kun je de link naar die map posten en kan iedereen het bestand downloaden.
Anders mailen naar: mijnvoornaam+achternaam@live.nl

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
ik vind het bestand zo snel niet terug. maar ik kom het ongetwijfeld weer tegen. als dat zo is (daar kunnen weken overheen gaan), dan stuur ik het je toe.
dank zover!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan