FPS bij Call of Duty 2 veranderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zammorak

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Ik heb iets heel raars als ik mijn pc tijdje heb uit gehad en ik start cod2 op dan heb ik een FPS van 125 miss wel hoger maar als ik een tijdje heb gespeeld word ie steeds lager soms onder de 20 hoe kan dat?
en ik heb op mijn pc:
pentium 4 3ghz
radoan 9800pro
1gb werkgeheugen
(sorry voor mijn spelling)

Welkom op helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic uit 2004, dus niet echt actueel meer.

Ow sorry ik ben niet nieuwe en gebruik haast geen forums:p(ik zie het soms bij men zus)

inderdaad, klinkt als een temperatuur probleem.
na een tijdje spelen wordt de processor te heet, en waarschijnlijk staat je pc zo afgesteld dat wanneeer hij te heet wordt hij minder gaat presteren om de hitte omlaag te brengen.
begrijp me goed, die instelling is de beste, anders kan je je processor makkelijk opblazen wat natuurrlijk niet de bedoeling is.

3 jaar geleden had ik hetzelfde, heb toen een Zalman heatsink gekocht, (grote fan die met wat schroefjes en of beugeletjes geplaatst moet worden op je processor, is makkelijk zelf te doen, wel voorzichtig doen!!)
dit zorgde ervoor dat mn temp met dik 10 C zakte!
te hogen temps zorgen voor slechte gameplay qua fps, maar ook dat je processor veel sneller kapot gaat.
die zalman kost me rodn de 40 euries, en was t meer dan waard!!!

succes

leon

Waar kan ik zo ding kopen gewoon computer zaken?
En is het misschien een idee om een heel nieuwe moedenbord gekocht want de voerge zaak die dat heeft gedaan heeft beetje flut ding in gezet en hoeveel ben ik daar voor kwijt ongveer?
Alvast bedankt

Is het goed als je processor 68.5 graden celius is?
moederboard tepratuur is 37 graden celius
Hardeschijfen: 45 - 47 grande

Laatst bewerkt:
STond er al boven maar hier nog 1x

Is het goed als je processor 68.5 graden celius is?
moederboard tepratuur is 37 graden celius
Hardeschijfen: 45 - 47 grande

stond er zojuist nog niet toen ik al gereageerd had.

processor mag wel koeler
temp van je videokaart?(gpu)

Staat er niet bij er zit ook een gat tussen moederbord temp en hardeschijf

Hehehe mijn processor is nu 46 graden he iedereen bedankt he:P volgens mij gaat men fps nu ook omghoog dus ik ga ff kijekn

ja maar FPS is weer stuk hoger iedereen bedankt he ik sluit deze topic ofzo wel ff Bye tot de volgende vraag:p

mooi zo

ook wel naar je videokaart gekeken war betreft stof??

succes verders:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan