FPS game Soldier Front lagt erg veel (Vista laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Warcraft

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Berichten
53
Vroeger speelde ik het zonder problemen,
en had ik nooit last van lagg o.i.d.
Nu na een tijdje niet gespeeld meer te hebben, toch maar weer eens opnieuw geïnstalleerd.
En telkens heb ik last van lagg.

Dit zijn de specificaties van m'n laptop:

Acer Aspire 7530

Processor AMD Athlon X2
Frequentie 2 GHz

Harddisk 250 GB
Snelheid 5400 rpm
Werkgeheugen 3 GB DDR2 RAM

VGA-kaart NVIDIA GeForce 9100M G



Weet iemand wat het probleem is?
 
hallo,

Aan uw laptop specificaties te zien moet de game normaal werken..
speelt u online? dan kan het zijn dat uw ping te hoog is. Als u niet online speelt raad ik u aan
een virusscan te doen, Als dat niets oplevert moet u mogelijk windows opnieuw installeren
omdat een laptop na een tijdje langzaam word en na een frisse installatie het weer doet zoals bij aanschaf.
Als dat niet helpt kunt u het beste uw laptop vervangen
 
Het is een online game ja.
En hoe kan ik zorgen dat mijn ping omlaag gaat?
Of ligt dat aan waar de server zich bevindt?

En opnieuw installeren? Kan ik dan niet beter defragmenteren o.i.d.?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft u lage FPS(Frame Per Second) of heeft u lag bijv dat u opeens alle kanten op begint te draaien en niet kan schieten.
Lage FPS is dat je beeld hapert en stottert. Als het lage fps is dan raad ik je aan niet te defragmenteren omdat dit niet helpt
,u kunt een back up maken van uw belangrijkste bestanden en documenten en de laptop een frisse instalatie geven.
 
Heeft u lage FPS(Frame Per Second) of heeft u lag bijv dat u opeens alle kanten op begint te draaien en niet kan schieten.
Lage FPS is dat je beeld hapert en stottert. Als het lage fps is dan raad ik je aan niet te defragmenteren omdat dit niet helpt
,u kunt een back up maken van uw belangrijkste bestanden en documenten en de laptop een frisse instalatie geven.


Het is idd een haperig beeld.
Dus uw advies is Vista herinstalleren?
Maar dat lijkt me nogal moeilijk, aangezien Vista vooraf was geïnstalleerd.
En ik er dus geen installatie CD-Rom bij heb.
 
Ok dan weten we dat ook weer;) u kunt aan iemand vragen die u de instalatie cd wil uitlenen..
Of u download de windows vista torrent en installeert deze met uw eigen serial key, u bent dan niet illegaal bezig
tenzei u een niet legitieme versie installeert dan word het wel illegaal. U kunt ook wat geavanceerdere dingen proberen:

Surft u naar de website 'ping.windowsdream.com' voor een kopie van de gratis backup-tool 'PING'! U moet PING als ISO-imagebestand op een CD branden. Vanaf die CD moet u dan booten. En vervolgens kunt u de 'C:'-partitie naar een externe USB-harddisk of naar een USB-stick kopiëren. Dat gaat fantastisch! Als u de laptop net nieuw heeft, dan maakt u een compleet schone image-kopie. Gaandeweg maakt u zo af en toe een image-kopie met daarop de meest recente 'uitvoering' van Windows Vista. Gaat er dan wat mis, dan kunt u zelf bepalen welke image-kopie u terugzet

bron: http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=202981
 
Laatst bewerkt:
hallo,

Aan uw laptop specificaties te zien moet de game normaal werken..
speelt u online? dan kan het zijn dat uw ping te hoog is. Als u niet online speelt raad ik u aan
een virusscan te doen, Als dat niets oplevert moet u mogelijk windows opnieuw installeren
omdat een laptop na een tijdje langzaam word en na een frisse installatie het weer doet zoals bij aanschaf.
Als dat niet helpt kunt u het beste uw laptop vervangen

hey ik heb dat ook dat als ik op sf kom dan het heel langzaam gaat, maar ik heb een herstel cd-room alleen weet ik niet of dat hetzelfde is als windows opnieuw instaleren. Als dat het niet is ,hoe instelleer ik windows dan opnieuw?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan