FPS grootte TFT/LCD monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

internetworking

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Berichten
16
Beste game-experts,

Ik heb twee vragen m.b.t. gamen maar ik stel ze om het hier overzichtelijk te houden even apart.

Vraag 1.
Ik ben na al die jaren eindelijk van plan over te stappen van CRT naar TFT/LCD. Ik heb nu een 17"monitor, maar ik wil gelijk ook overstappen naar iets groter zoals 19" of zelfs 21".

Nu weet ik dat ik naar een monitor moet gaan kijken met een zo laag mogelijke reactie snelheid maar een andere vraag die bij leeft is: kan zo'n grote monitor nog een negatieve invloed hebben op je skills? Want ik speel voornamelijk veel FPS-spellen (zoals de verschillende Unreal smaken) en zoals de meeste van jullie wel weten komt daar onder hoge snelheid heel veel skill en behendigheid kijken. Ik moet dus alles kunnen zien en vooral snel kunnen zien. Als 19" of 22" dit belemmert blijf ik 100% bij 17". Maar misschien ga ik juist wel meer zien. Graag jullie meningen en hulp hierbij.

Alvast bedankt :thumb:

edit: met FPS bedoel ik uiteraard First Person Shooter en niet frames per second :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de beeldscherm die gangkill aangeeft :D 22'' en 2ms response (perfect dus)

Met een breedbeeld haal je zowiezo voordeel uit omdat op je scherm extra view kan worden getoond in tegenstelling tot een ''geen-breedbeeld'' de breedbeeld die is in FPS eigenlijk een ''geen-breedbeeld' scherm maar dan nog met extra randjes :) ik hoop dat je het begrijpt:p

Ik heb hem 10 CM verhoogd en zit er 40 CM vandaan en kan de hele scherm in 1 oogopslag zien :D

En mijn skills zijn er niet op achteruitgegaan:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan